سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۷/۱

متن سخنرانی آقای احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل


بسم الله الرحمن الرحیم


و بسم مصباح الحقیقه و مشائی الدقیقه و ولی الفقیهه


خیلی متشکرید از این که با دهان های باز مانده و هاج و واج در حالی که 27 -28 دقیقه نمی توانید از خلسۀ شوق و علقۀ ذوق مژه بر هم زنید و به افاضات ما گوش فرا دهید! می دانم که از این بابت بسیار از ما سپاسگزارخواهید بود.

بار دیگر من بنمایندگی از 140 درصد از ملت بزرگ ایران در این صحن برایتان صحبت می کنم.

البته این بار با دستی پرتر از پیش آمده ام که بشما بگویم، انتخابات ما، که منِ احمدی نژاد از کوران آن بیرون آمده ام می باید الگویی باشد برای همۀ بشریت و بویژه در بلاد کفر که در آن ممالک، مفهوم دین و دینداری گم شده و با وجود این هالۀ نورانی گردِ سرِ من؛ هنوز بر جادۀ کوردلی و انکار و عناد می رانند.

آنچه ما در انتخابات خرداد 88 نشان دادیم، تنها نمونه ای بود از صداقت و امانت داری از آرا و ارادۀ مردم. تا بدانجا که رهبر عظیم الشان انقلاب، از شور و هیجان زاید الوصف، هول هولکی و دستپاچه پیش از وزارت کشور و شورای نگهبان، بمیان معرکه پرید و گوش و چشم ملت را بنور مژدگانی پیروزیِ ما منور ساخت.

ناگفته پیداست که این اتفاق مبارک و میمون از برکت دینداری و عبادات شبانه روزی ما تحت رهبری مقام ولایت و هدایت مصباح زمانه و شمشیر تیز اسلام که از نیام سپاه پاسداران ما سرزده است، تحقق پذیرفت.

البته «خس و خاشاک» مختصری که در مجموع از تعداد آرای ریخته شده در یک صندوق ما هم کمتر بودند، گرد و خاکی براه انداختند که با اراده ی شمشیر بران سپاه و بسیج و لباس شخصی، این گرد و خاک فرو نشانده شد و عوامل آن که از سوی استکبار جهانی هدایت می شدند، در کهریزک، گوهر دشت و اوین و دیگر هتل های چهار ستاره ادب شده و در قطعه 302 بهشت زهرا به ابدیت سپردیم.

من سوگند می خورم که حرف و فیلم آن هایی که می گویند «خس وخاشاک» از میدان فوزیه تا میدان آزادی ادامه داشته کذب محض است. همانگونه که کشتار یهودیان بوسیله ارتش برادر هیتلر کذب است. همانگونه که واقعیت وجود کشور اسرائیل کذب است. و......

اگر نخواهم در اینجا دهان شما را از تعجب باز نگداشته و مژه های خشک شده تان را بیش از این در انتظار نگه ندارم، نکته های زیر را بعنوان پیشنهادات راهبردی برای آیندۀ جهان باز گفته و از شما در سراسر جهان می خواهم تا آن را بعمل در آورید.


الف: سازمان ملل فعلی بکلی منحل کرده و سازمان ملل دیگری بسازید


ب: حضرت آیت الله العضمی مصباح یزدی را بعنوان دبیر کل آن بصورت مادام العمر در یک انتخابات آزاد همانند انتخابات پاک و شفاف خرداد 88 ایران برگزینید.


جناب آقای دکتر علی کردان را بعنوان رئیس بخش فرهنگی آن انتصاب نموده و آقایان دکتر دانشجو و دکتر زاهدی بعنوان مشاوران ایشان بخدمت بگمارید.


ج: سردار رادان را بهمراه سردار عزیز جعفری، سردار عراقی، احمدی مقدم و طائب بعنوان کارگروهِ صیانت از مال و ناموس جهانیان گماشته تا از همه چیزِ مردم صیانت کنند.


د: لازم است که در تمامی کشور ها برای سرکوب خس و خاشاک احتمالی، وزارت تجاوز و شکنجه دایر گردد.


ه: برای مبارزه با تروریسم نیز اگر بحث لر اصلح گزینی باشد، هیچ کس ارجح تر از برادر احمد وحیدی نیست


و: ودر آخر از همه مهمتر اسکندر رحیم مشایی را بجای «هلو» بر سفره گذاشت و نوش جان فرمایید.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

واي بر شما و بر دار دسته تان واي بر جهان بيني شما و بر ايدو لوژي شما واي بر راهي كه انتخاب نمودهايد و انشااله شما را به وادي نفاق و تكذيب حق و حقيقت مي كشاند واي بر جايگاه شما در اين دنيا كه چقدر در دلهاي انسانهاي ازاده كوچكيد و منفور واي بر اخرت شما كه چقدر معذبيد مشكل شما از الودگي درون شماست عمل شما چشم و گوش و قلبتان را كور و كر نموده ختم اله علي قلوبهم وو علي سمعهم وعلي ابصارهم غشاوهفهم لا يرجعون ما بر دلهاي انها مهر نهاديم به واسطه عمل بدشان و قدرت فههم حق را ازانها گرفته ايم و درك حق نمي توانند بكنند و بر ديدگان انها پرده كشيده ايم كه حق را نبييند به قول معروف كافر همه را به كيش خود مي پندارد جماعت كوفه همان اندازه حسين 0000ع را مي شناختند كه خود را مي شناختند شناختي حيواني و گوش انها را كر نموده ايم كه صداي منادي حق را نشنوند و اگر هم بشنوند بر انها سنگين است برادر عزيزم گفتار و نوشتار ما نيز جزيي ازعمل ما محسوب مي شود كه در حساب اعمال ما نوشته مي شود