سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۷/۱

غیبتی که دارد خبرساز می شود

علت غیبت هاشمی در اختتامیه خبرگان رهبری
یک عضو مجلس خبرگان رهبری در مورد دلیل غیبت آیت الله هاشمی رفسنجانی در پایان اجلاسیه امروز گفت:آقای هاشمی رفسنجایی نیز گویی برایشان کاری پیش آمد که جلسه را ترک کردند و علت خاصی وجود نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود علوی در حاشیه اجلاس خبرگان رهبری در پاسخ به این پرسش که چرا در مراسم پایانی اجلاس هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری حضور نداشت و ریاست جلسه بر عهده آیت‌الله هاشمی شاهرودی بود، گفت: طبیعی است که در برخی از مواقع رییس جلسه به خاطر برنامه‌ای که پیش می‌آید جلسه را ترک کند و ریاست جلسه بر عهده نایب رییس قرار بگیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان اظهار داشت: آقای هاشمی رفسنجایی نیز گویی برایشان کاری پیش آمد که جلسه را ترک کردند و علت خاصی وجود نداشت.

وی ادامه داد: آقای هاشمی رفسنجانی به خاطر مسئولیت‌هایی که دارند برنامه‌های زیادی دارند و نمی‌توانند همه برنامه‌های خود را کنسل کنند و در اجلاس به صورت کامل حضور پید اکنند.

علوی گفت: ایشان روز گذشته نیز دیداری با رهبری داشتند و جلسه را ترک کردند و ساعاتی در جلسه حضور نداشتند ولی در افتتاحیه جلسه ما همه شاهد سخنرانی ایشان در اجلاس بودیم.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، پس از پایان اجلاسیه در جمع خبرنگاران در ارزیابی خود از اجلاس گفت: اجلاس خوبی بود و اعضاء در فضای صمیمی دیدگاه‌ها و نظرات خود را مطرح کردند.

وی هم چنین در پاسخ به این پرسش که آیا از طرح آقای هاشمی که روز گذشته وی در افتتاحیه مجلس خبرگان مطرح کرد و اعلام کرد که تعدادی از افراد خیرخواه در صدد تنظیم اقداماتی برای برون‌رفت از وضعیت فعلی هستند، اظهار داشت: من از این طرح اطلاعی ندارم.

حسینی بوشهری دیگر عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری نیز در جمع خبرنگاران در مورد طرح هاشمی گفت: من اطلاعی از این طرح ندارم.

وی در مورد اجلاسیه خبرگان نیز گفت: انشاءالله مردم آثار و برکات این اجلاسیه را در آینده خواهند دید.

آیت‌الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و عضو مجلس خبرگان رهبری نیز در حاشیه اجلاس خبرگان رهبری با ابراز بی‌اطلاعی در ارتباط با طرح هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا در مورد این طرح با اعضای خبرگان مشورت شده است یا نه،‌گفت: مشورتی صورت نگرفته است.

هیچ نظری موجود نیست: