سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۷/۴

تشکیل جبهه سیاسی جدید در کشور

دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی گفت: در دهه پیشرفت وعدالت و برای تداوم دستاوردهای انقلاب باید با همکاری احزاب و گروههای سیاسی همفکر به سمت تشکیل یک جبهه سیاسی جدیدحرکت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر در ساری، عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی پیش از ظهر جمعه در مراسم افتتاحیه دفتر حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی استان مازندران در ساری افزود: با اعتقاد به آرمانهای انقلاب اسلامی و مشی اصولگرایانه حزب توسعه و عدالت فعالیت خود را در استانها پیگیری خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی مربوط به دوران سی ساله انقلاب بوده و نفی و تخریب دستاوردهای نظام وارد عرصه سیاست نشود.

دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با اشاره به اینکه از عمق جانمان اعتقاد به عمود خیمه انقلاب داریم عنوان کرد: در کنار اصول گوناگون قانون اساسی مانند آزادی و مردمسالاری که مبنای حرکت سیاسی اجتماعی ما بوده اصل رهبری نظام نمود درخشانتری دارد.

روح الامینی با بیان اینکه جنس فعالیت و عمل سیاسی در احزاب باید بر مبنای تحکیم پایه های نظام مردمسالاری دینی باشد یادآور شد: حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی بر اساس این مشی و منش وارد فعالیتهای سیاسی شده است.

وی با اشاره به تشکیل رسمی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی از دو سال گذشته در کشور افزود: این حزب در قالبها و عناوین مختلف از سال 77 در انتخاباتهای مختلف حضور فعالانه داشته است.

این استاد دانشگاه با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادتهای رزمندگان خاطرنشان کرد: توسعه و عدالت در دهه پیشرفت وعدالت و برای تداوم دستاوردهای انقلاب باید با همکاری احزاب و گروههای سیاسی همفکر به سمت تشکیل جبهه سیاسی جدیدی شکل گیرد.

دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با بیان اینکه باید با حفظ مرزهای اخلاق در عرصه سیاست پیش برویم خاطرنشان کرد: حزب توسعه و عدالت در جذب حداکثری و دفع حداقلی در انتخاباتهای آتی ایران پیشتاز خواهد بود.

وی با اعلام اینکه ملت بزرگ ایران همواره در تمامی عرصه های انقلاب پله های ترقی و پیشرفت را طی کرده است تصریح کرد: به رغم ظهور برخی بداخلاقیهای سیاسی پس از انتخابات پیش بینی می شود حضور مردم در انتخاباتهای آتی ایران پرشورتر باشد.

روح الامینی اولویت راه اندازی شاخه های ایثارگران و خانواده های پیشکسوتان جهاد و شهادت، جوانان و بانوان را از راهبردهای اساسی حزب در کشور بیان کرد و گفت: دفاتر استانی حزب توسعه و عدالت با تعامل سازنده با اصحاب رسانه برای افزایش مشارکت مردم و نخبگان در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی با نگاه ویژه مسائل منطقه ای تلاش خواهند کرد.

وی گفت: به زودی مجامع استانی حزب توسعه و عدالت در استانها تشکیل می شود.

در پایان این نشست عباس رمدانی به عنوان دبیر حزب توسعه و عدالت و دکتر غلامعلی رنجبر به سمت رئیس شورای حزب استان مازندران معرفی شدند.

شفاف

هیچ نظری موجود نیست: