سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۷/۴

عليخاني:كاش به توصيه‌هاي هاشمي در نماز جمعه عمل مي‌شد


هاشمی همواره پیشنهادات سازنده‌ا ی ارایه کرده‌است/عملي شدن پيشنهادات هاشمي به طور كامل مقدمه‌اي براي برون رفت از وضعيت فعلي بود/ اظهارات رهبري در نماز عيد فطر با منافع برخي افراد سازگار نبود.

ایلنا: عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي عمل كردن به توصيه‌ها و پيشنهادات هاشمي رفسنجاني در خطبه هاي نماز جمعه را يكي از بهترين راهكارها براي برون رفت از وضعيت فعلي دانست.
قدرت الله عليخاني در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا با اشاره به طرحي كه توسط برخي از دلسوزان نظام براي برون رفت از وضعيت فعلي در حال تدوين شدن است و خبر آن را هاشمي رفسنجاني در افتتاحيه اجلاس خبرگان داده بود، گفت:عملي شدن پيشنهادات هاشمي به طور كامل خود مقدمه‌اي براي برون رفت از وضعيت فعلي بود پس چه بهتر كه همان موقع به توصيه‌هاي هاشمي عمل مي شد.
وی در رابطه با سخنان هاشمی مبنی بر تهیه متنی برای برون‌رفت از وضعیت کنونی گفت: هاشمی همواره پیشنهادات سازنده‌ا ی ارایه کرده است اما بهتر است افرادی که در حال تهیه این متن برای برون رفت از وضعیت فعلی هستند شناخته شوند و در تهیه این طرح از افراد موجه دوجناح استفاده شود.
عضو فراكسيون خط امام(ره)مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد:در حال حاضر نيز يكي از راه‌هاي برون رفت از اين وضعيت عمل كردن به توصيه‌هاي رهبري است.
وي خاطر نشان كرد:با وجود آنكه مقام معظم رهبري در روز عيد فطر نسبت به فضاي اتهام افكني هشدار دادند و اعلام كردند به كار بردن اسامي افراد در مورد ديگران در دادگاه‌ها حجيت ندارد اما برخي خبرگزاري‌ها ،روزنامه‌ها وحتي برخي نظاميان تحليل‌هاي نادرستي از اظهارات رهبري ارائه مي دهند .
عليخاني با بيان اين مطلب كه اظهارات رهبري با منافع برخي افراد سازگار نبود گفت:نظرات رهبري روشن بود اما از آنجاييكه اين اظهارات با منافع برخي افراد ناسازگار بود روند تهمت زدن‌ها ادامه پيدا كردچرا كه منافع برخي گروها در همين موارد است.
عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی نمونه این امر را تکرار انتشار مطالب توهین‌آمیز نسبت به بیت حضرت امام(ره) و به خصوص شخصیت ارزنده و یادگار گرانقدر امام(ره) سید حسن خمینی ونیز انتشار کذب علیه سید محمد خاتمی در خصوص دیدار با جورج سوروس و ارایه تحلیل های غلط و توهین آمیز در قبال آن باوجود تکذیب طرفین و... آن هم بلافاصله پس از تذکرات رهبری دانست و گفت: برخی که علی القاعده باید بدنبال ایجاد ثبات و آرامش در کشور باشند منافع خود را در خلاف این موضوع می بینند و حاضر نیستند در لحن کلام و نوع رفتار خود تغییری بدهند به همین خاطر توصیه ما به آنها این است که بهتر است توصیه‌ها و تذکرات رهبری را مورد توجه قرار دهند.
ایلنا
پایان پیام

هیچ نظری موجود نیست: