سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۷/۴

فاطمه رجبی – «کروبی» و «علامه زاده» با سناریوی مشترک!


جمعه، 3 مهر 1388

پایگاه خبـری انصارنیوز


الف.

کروبی کیست؟ سابقه اش چیست؟ علم و عملش چه محتوایی دارد؟ گذشته و حال او چگونه بوده است؟

این سوالات در کارنامه چند ماهه اخیر کروبی، پاسخ داده شده است. ادعای مبارزه! انقلابی بودن! زندان و شکنجه، خط امام و ... از سوی کروبی مانند هاشمی رفسنجانی، مسائلی است که بیش از هر وقت در رفتارهای ماه های اخیر آنها، باطن، اصالت و واقعیت خود را نشان داده است. اما سناریوی وحشتناکی که کروبی با بی شرمی تمام آن را داوطلبانه به جریان انداخته و حیثیت نظام اسلامی را با آن به بازی گرفته، «ماجرای شکنجه و تجاوز جنسی به زندانیان» است. سوال: آیا این رفتار کروبی سیاه نمایی، تخریب و حتی تضعیف نظام اسلامی یا بالاتر از آن تضعیف اسلام و ولایت فقیه نیست؟ اگر هست که هست، چرا نوشته ها و گفته های فاطمه رجبی که گوشه ای از پرده نفاق و فساد مافیای قدرت و ثروت را بالا می زند، با تعطیلی چند باره وب سایت، در یک سال رویاروی می شود؟ اما کروبی با وجود اعتراضات زندانیان (عوامل دست دوم) باید مانند هاشمی، موسوی و خاتمی، هم چنان آزاد بگردد و بچرخد و جنون آمیز به هر آنچه میل می کند، دست بزند.

ب.

همکاری و همراهی «رضا علامه زاده» ضد انقلاب فراری با کروبی در سناریوی اخیر پرده از ماجرایی بر می دارد، که نیازمند بررسی عمیق توسط نهادهای امنیتی است. اشاره می شود به این نکته که: «علامه زاده» کارگردانی کمونیست از توابین و خائنین در گروه «خسرو گلسرخی» است که با توبه از افکار انقلابی و تقاضای عفو ملوکانه از شاهنشاه آریامهر و شهبانو فرح! به دو امر نایل آمد:

1. به اعدام خسرو گلسرخی و کرامت الله دانشیان، کمک بسیار کرد.

2. همراه با گروهی که کروبی نیز جزو آنان بود، مورد عفو ملوکانه قرار گرفت و در تلویزیون شاهی نمایش داده شد.

حال باید پیدا کرد، ارتباط کروبی از مجمع روحانیون مبارز را با فاسدترین و خائن ترین سرسپردگان دستگاه ننگین سلطنت.

انصار نیوز



نصار نیوز/ فاطمه رجبی: اسرائیلی ها



1. روز قدس موسوی، خاتمی و کروبی، مثلث اجرایی کودتای لجنی، پیشگامی «موج لجنی» را عهده دار می شوند و در خیابان ها رژه می روند.

2. لشکر مزدور، شکست خورده، ناکام و کم جمعیت آنها به دنبالشان حرکت می کنند.

3. این لشکر و پیشگامان، ننگین ترین رفتارها و شعارهای ضد بشری را سر می دهند و به حمایت از رژیم ددمنش، غاصب، نژاد پرست و ضد اسلامِ اسرائیل، علیه نظام اسلامی شعار می دهند. تف بر این پیشگامان و رهروان! و صد هزار افسوس بر روحانیت شیعه که لباس دین را بر تن این دزدان لباس روحانیت تحمل می کنند. و هزاران تاسف و درد بر نظام اسلامی که چنین مثلثی علاوه بر هاشمی رفسنجانی، بزرگان نظام خوانده می شوند.

4. پیش از روز قدس، موسوی و رسانه هایش، شعارهای اسرائیلی را اعلام و رسانه های اسرائیل از آن استقبال می کنند. این افراد و هوادارنشان اگر اسرائیلی نیستند، چه هستند؟ مسلمان؟! ایرانی؟! یا حتی یهودی غیراسرائیلی. آیا در وهابیت سعودی، خوارج یمن و لیبی و فرق مختلف اسلامی، چنین ننگی سابقه داشته است؟ آیا در میان معتقدان به ادیان و مذاهب مختلف و حتی غیرمومنان به ادیان و مذاهب الهی این گونه حمایت از اسرائیل جنایتکار، قابل مشاهده بوده است؟! واقعیت آن است که تنها، اسرائیلی های نژاد پرست و ضد بشر هستند که تمام بغض و نفرت و کینه ضد اسلامی خود را در روز قدس برملا می کنند و امسال در ایران اسلامی به سرکردگی مثلث شوم خاتمی، موسوی، کروبی، طرح خود را به اجرا در آوردند.

5. شعار «ایران برای ایرانیان» حزب ننگین مشارکت، در دوره سیاه حاکمیت خاتمی، آغاز شومی بود، برای پایان شوم تری در روز قدس امسال.

6. باز هم روزنامه جمهوری، ارگان سینه چاک هاشمی و دیگر رسانه های اصلاح طلبی برانداز، برای این کودتاگران نافرجام، ناله سر دهند و مسوولان با بی عدالتی محض آنان را از چنگال قانون و مجازات فراری دهند.


راستی بنظر شما کجای انصارنیوزی ها، رجانیوزی ها و رسالتی ها و کیهانی ها می سوزد؟

هیچ نظری موجود نیست: