سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۷/۳

خطاب مستقيم رهبر:

خطاب مستقيم رهبر: آيا اگر ورق برمي گشت و جنابعالي بعد از ماه ها بازداشت انفرادي ، شكنجه و تجاوز، تهديد به تجاوز به دخترانتان و مرگ ناگهاني آنها در اثر يك تصادف توسط جنايتكار حرفه اي (چون جواد آزاده) مي شديد آنگاه اعترافاتي كه به جنايات شخصي تان مي كرديد باز قابل مسموع بود؟

سپتامبر 25, 2009

اگر جواب جنابعالي مثبت باشد كه بايد در سلامت عقلتان شك كردو اگر منفي است كه خلاف بيانات (مثلا اجتهادي تان) مي باشد و لابد در مورد مخالفانتان چنين اجتهادي داريد كه ديگر اجتهاد نيست بلكه عقايد يك متفرعن است.

تهديد به تجاوز به فرزندان براي مرعوب ساخت شيردلان جنبش در موارد متعدد از بازداشت شده گان شنيده شده است (پزشكي گفته بود بارها به من تماس گرفته اند و دخترانم را تهديد به بازداشت و تجاوز كرده اند و خواسته اند موارد تجاوزمشاهده شده ام را گزارش و گواهي نكنم- راديو فردا).

ميزان تجاوزهاي وحشيانه بازجويان به بازداشت شده گان اخير بسار بالاست و بدبختانه فرهنگ موجود در كشور بازگو كردن موارد توسط افراد تجاوز شده را مانع شده است و تنها شيردلاني چون ابراهيم شريفي و مريم صبري در اين بين شجاعت به خرج دادن و با آواره ساختن خود كوس رسوايي حكومت عدل نوع علي آقا را جهانگير كردند

مصاحبه راديو فردا با اين دو جوان فداكار و عزيز را بخوانيد تا بدايت چند صباحي حكومت كردن چه جنايتها در لباس اسلاميت و خيانت به دين مي آفريند:

نهضت سبز آزادی

هیچ نظری موجود نیست: