سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۷/۱۲

رئیس کمیسیون آموزش مجلس:اگر وارد بررسی مدرک شویم مدارک خیلی از مسئولان زیر سئوال می رود

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره مقاله مورد سئوال وزیر علوم گفت: یک سری بررسی ها در این باره از سوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس صورت گرفته شده اما بررسی مقاله نوشته شده با سطوح علمی و مدارک آموزشی تفاوت دارد.

دکتر عباسپور افزود:بررسی های ما نشان می دهد کار دانشجوی وزیر علوم در آن زمان اصالت داشته ولی از حیث جمله بندی ها و برداشت از مقالات دیگر بدسلیقگی صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: اصالت تحقیقات پی اچ دی، وزیر علوم قابل قبول است اما در ارتباط با نگارش علمی بحث هایی رعایت نشده و حالت تذکری دارد.

وی درباره بررسی مدرک محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: اگر وارد بررسی مدرک شویم مدارک خیلی از مسئولان زیر سئوال می رود خود دولت هم طرحی را برای بررسی مسئولان ارائه کرد که البته توصیه ما به دولت که قرار بود مدارک مسئولان از سال 60 به بعد را بررسی کند این بود که مدارک مسئولان فعلی را بررسی نماید چون بسیاری از مسئولان سابق هم اکنون بازنشسته شده اند.

عباسپور ادامه داد: البته آقای زاهدی وزیر علوم دولت نهم حرکتی را در راستای بررسی مدرک مسئولان آغاز کرد که خیلی هم در این رابطه جلو نرفت.

خبر آنلاین

هیچ نظری موجود نیست: