سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۷/۱۲

این هم از افاضات سردار برادر مسعود قاسمی حشری غسل واجب

آدم وقتي برنامه‌هاي راديو جوان را گوش مي دهد،‌غسل واجب مي شود / اگر روزی دیدیم که اهالی شوش و... هم پشت سر ما نبودند باید فرار کنیم

سلام :قاسمی علت اعتراضات خیابانی را وجود "کتب علوم سیاسی و اساتید مسموم دانشگاه‌ها"عنوان کرد و گفت: دانشگاه مركز فساد است و باید مرکز فساد را خشکاند.

سردار مسعود قاسمي با اشاره به اینکه رهبری فرمودند در جنگ نرم اعتقادات ما را می‌گیرند و در حوادث اخیر این گونه هم شد، با تاسف اظهار داشت: در تهران غالب آراء پشت سر آقا نبود که ایشان از این قضیه ناراحت است، ولی نمی تواند به روي خودش بياورد.

به گزارش سلام اين سردار دفاع مقدس كه در جمع بسيجيان دانشگاه امام صادق سخن مي گفت با انتقاد از فضاي فرهنگي كشور گفت: آدم وقتي برنامه‌هاي راديو جوان را گوش مي دهد، غسل واجب مي شود و اگر از شنيدن آنها طوري‌اش نشود ، مريض است.

وي ادامه داد:وقتي زن در اتومبيل به همسرش مي گويد كه راديو را خاموش كن ، شوهر مي گويد به خدا اين راديو جمهوري اسلامي است و نماينده ولي فقيه بالاي سر آن است. در برنامه ها براي جانبازان وقت زيادي ندارند، اما بلافاصله "قلي" آماده است كه ساز خود را بنوازد

همچنين در حاشيه اين مراسم زماني كه دانشجويان در مورد عدم پخش ربناي شجريان در ماره رمضان سخن مي گفتند ، قاسمي به آنها گفت كه مرده شور جبهه اسلام را ببرند كه ربناي شجريان موضوع اصلي آن است.

اين فرمانده سپاه هواداران جنبش سبز در راهپیمایی روز قدس تهران را 2 میلیون نفر اعلام کرد اما با اشاره به شعار "نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" گفت: " 2 میلیون نفر در این تظاهرات شرکت کردند؛ بالاخره ساواکی‌ها،‌اعضای سازمان مجاهدین خلق و... به همراه خانواده‌هایشان هم در این کشور زندگی می‌کنند و بخشی از جامعه را شامل می‌شوند!"

قاسمی علت اعتراضات خیابانی را وجود "کتب علوم سیاسی و اساتید مسموم دانشگاه‌ها"عنوان کرد و خواستار حضور خود و سایر نظامیان در دانشگاهها شد و گفت:" اگر نظام این اشكال را بپذیرد و ما بتوانیم به دانشگاه بیاییم، این‌ها را توضیح خواهیم داد

وي همچنین از دانشگاه به عنوان"مرکزفساد" نامبرد و گفت: "باید مرکز فساد را خشکاند و مگر دیوانه‌ایم که کف خیابان بیاییم و با چوب و چماق برخورد کنیم كه البته در موقع لازم و هنگام خطر امنیت کشور آن کار را هم می‌کنیم."

وی خطاب به اعضای بسیج دانشجویی گفت:"اعتراضات كساني كه در مناطق بالاي پارك‌وي مي‌نشينند، چندان مهم نيست، ولي اگر روزی دیدیم که اهالی شوش و... هم پشت سر ما نبودند باید فرار کنیم."

این فرمانده سپاه پاسداران که خود را"سردارفرهنگی" می نامد همچنین خواستار سرکوب مردم و اعتراضات مردمی شد و گفت:"اگر کسی کف خیابان‌ها بیاید نظام موظف است که با او برخورد کند که البته امیدواریم اینگونه نشود، ولی افرادی که در خیابان‌ها آمدند باید بفهمند که مسموم شدند و این قضایای اخیر داستان یک براندازی بود که قلب ولایت فقیه را نشانه گرفته بودند."

وی با اشاره به حمایت های خانواده شهدا از اصلاح طلبان گفت: وقتی فرزند همت این حرف‌ها را می‌زند باید شبها خون گریه کنم، البته من مقصرم ولی وقتی که در دانشگاه‌ها آنها را چیزخورشان می‌کنند چه می‌توانم بکنم؟!"

وی همچنین مدعی شد که فرزندان خانواده های شهدا و از جمله فرزندان و خانواده شهدایی چون همت و باکری ها تحت تاثیر استادان سکولار دانشگاهی به حمایت از میرحسین موسوی و جنبش سبز برخواسته و در مقابل آیت الله خامنه ای قرار گرفته اند و گفت "در کجای دنیا اینگونه است که استاد سکولار در کلاس درس دانشگاه حضور یابد و در نتیجه آن حتی فرزند شهید هم در مقابل آقا قرار گیرد؟!"

هیچ نظری موجود نیست: