سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۷/۱۲

ديلي تلگراف ادعا كرد : مردي كه وعده محو كردن اسرائيل را از روي نقشه داد گواهي يهودي بودن خود را آشكار كرد


ترجمه مقاله روزنامه ديلي تلگراف

محمود احمدي نژاد گذشته يهودي اش را آشكار مي كند

حمله هاي تند و تيز محمود احمدي نژاد به يهودي ها يك موضوع سري حيرت انگيز را پنهان مي كند و آن مدركي است كه توسط ديلي تلگراف رونمايي مي شود.

اين خبر توسط داميان مك الروي و احمد وحدت امروز سوم اكتبر سال 2009 برابر با 11 مهر 1388 به رشته تحرير در آمده است.

يك عكس از رئيس جمهور ايران در جريان انتخابات اسفند 1386 كه شناسنامه اش در دستش است به وضوح ريشه يهودي نام خانوادگي اش را نشان مي دهد.

كلوزآپ شناسنامه او نشان مي دهد نام خانوادگي سابق او سبورچيان(عنواني يهودي به معني دوزنده لباس) بوده است.

متن كوتاه نامرتبي كه در تصوير مشخص است عنوان مي كند كه نام خانوادگي اش به احمدي نژاد تغيير يافته است.

سبورچيان ها به طور سنتي در آرادان محل تولد احمدي نژاد سكونت دارند و ريشه در آنجا دارند و اين نام از يك نام يهودي كه براي بافنده سبور استفاده مي شده است مشتق مي شود. سبور شالي است كه براي انجام مناسك ديني يهودي ها استفاده مي كنند و در فارسي به آن سبور مي گويند. اين نام حتي توسط وزارت كشور ايران به عنوان نامي براي يهوديان ايران شناخته مي شود.

مفسران ديشب حمله هاي تند احمدي نژاد به يهوديان را ناشي از تلاش وي براي پنهان كردن گذشته اش دارد.

علي نوري زاده از مركز مطالعات ايرانيان و عرب ها مي گويد: "اين جنبه از سابقه احمدي نژاد مسائل زيادي درباره او را آشكار مي كند."

"هر خانواده اي كه به يك دين ديگر مي پيوندد يك كارت شناسايي جديد اختيار مي كند كه نشان ميدهد اعتقاد گذشته اش را نفي كرده است."

"با ايراد سخنان ضد اسرائيلي او تلاش مي كند تا هرگونه شك و ترديد در مورد ارتباطش با دنياي يهود را پنهان كند. او در ميان جامعه راديكال شيعه ها احساس ضعف مي كند."

اين كارشناس بيان مي كند كه پسوند "چيان" نشان ميدهد كه اين خاندان راه و رسم يهوديت را دنبال مي كند و آن را اجرا مي كند.

"او نام خانوادگي اش را به دلايل مذهبي تغيير داده است، يا پدر و مادرش به دليايل مذهبي تغيير داده اند. سبورچيان يك نام يهودي شناخته شده در ايران است."

احمدي نژاد تغيير نام خانوادگي اش را تكذيب نكرده و گفته هنگام مهاجرت خانواده اش به تهران اين نام تغيير كرده است اما هيچ اشاره اي به دليل آن نكرده است.

بستگان احمدي نزاد علل مختلف مالي و مذهبي را دليل تغيير نام خانوادگي توسط پدر آهنگر احمدي نژاد عنوان مي كنند.

احمدي نژاد يك مهندس در رشته كنترل ترافيك با مدرك دكترا مي باشد. او قبل از مطرح شدن نامش به عنوان يك سياستمدار در پايتخت در نيروهاي نظامي سپاه انقلاب فعاليت مي كرده است.

در مناظره هاي انتخاباتي رياست جمهوري امسال در تلويزيون او تحت فشار قرار گرفت تا قبول كند نام خانوادگي اش را تغيير داده اما او از اين قضيه طفره رفت.

همچنين مهدي خزعلي، يك وبلاگ نويس اينترنتي و كسي كه به عنوان مطرح كننده اين قضيه شناخته مي شود تابستان امسال دستگير شد.

احمدي نژاد به دفعات انتقادهاي تندي را نسبت به اسرائيل نسيت داده است و بارها علت وجود اين رژيم را مورد سوال قرار داده و قضيه هولوكاست را تكذيب كرده است. ديپلمات هاي انگليسي جلسه سازمان ملل را وقتي احمدي نژاد اسرائيل را عامل كشتار دسته جمعي وحشيانه و نژاد پرست خواند ترك كردند.

بنيامين نتانياهو سخناني تحريك آميز عليه احمدي نژاد در جلسه سران سازمان ملل انجام داد. "ديروز، مردي كه عنوان مي كرد هولوكاست يك دروغ است در جايگاه صحبت مي كرد. فقط 6 دهه پس از هولوكاست شما به مردي قتل 6 ميليون يهودي را انكار مي كرد و قول از ميان برداشتن كشور اسرائيل را مي داد اجازه سخنراني داديد. چه رسوايي بزرگي. چه توهيني به منشور سازمان ملل متحد."

احمدي نژاد به طور صريح و متناوب درباره تلاش نازي ها براي از بين بردن يهوديان صحبت كرده است. "آنها امروز يك افسانه ساخته اند و نام آن را قتل عام يهوديان گذاشته اند و آن را اصلي در نظر گرفته اند فراتر از خدا، اديان و پيامبران." اينها گفته هاي احمدي نژاد در كنفرانس هولوكاست در سال 2006 در تهران بود.

توضيح:

در اين متن چندين بار از احمدي نژاد به عنوان رئيس جمهور نام برده شده بود كه به نظر مترجم اين عنوان اشتباه است و او رئيس جمهور ايران نيست. به جاي آنها كلمه احمدي نژاد به كار رفته است.

مقاله ايي از دكتر مهدي خزعلي كه در سايت او به تاريخ 6 بهمن 1387 با عنوان "قوم يهود در ايران " درج گرديد و روزنامه ديلي تلگراف در مقاله خود به آن اشاره كرده است.

قوم يهود در ايران

چيزي هميشه فكر من را به خود مشغول مي كند و روزي راجع به اون تحقيق مي كنم، چرا قدرت بازار در موتلفه جمع است و چگونه است كه رهبر موتلفه يهودي زاده است و فاميلي خود را به عسگر اولادي مسلمان تغيير داده است ؟ و به گونه اي از اقتصاد اسلامي دفاع مي كند كه پير و برنا نه تنها از اقتصاد اسلامي، بلكه از دين مي گريزد !!

در قم آنكه بيشتر دم از اسلام و ولايت مي زند و دست همه مراجع را در تعصب ديني بسته است و آن چنان تئوري حكومت اسلامي سر مي دهد و بر طبل تحجر مي كوبد، كه دين و آيين محمدي در نظر مردم ناخوش آيد ! و تمام دين گريزي مردم از قرائت ديني اوست، حتي دين روحانيت مبارز را قبول ندارد، خود را آسماني مي داند و همه را زميني !! باز به حسب و نسب كه برمي گرديم به اجداد يهودي مي رسيم !!

در افغانستان، طالبان چهره اي زشت از اسلام عرضه مي كنند، و رهبران طالبان و القاعده در امريكا و با پول آزانس هاي يهود تربيت و تجهيز مي شوند !!

اخيرا شنيدم احمدي نژاد هم كه دست كمي در تظاهرات افراطي ديني از آنان ندارد، از خانواده اي يهودي تبار بوده است ، نگاهي به صفحه توضيحات شناسنامه او بياندازيم تا تغيير فاميلي از " سبور چيان" به احمدي نژاد را ديده و ريشه خانواده سبورچيان در آرادان را بررسي كنيم!! اگر حقيقت داشته باشد ، حلقه قدرت ، ثروت و روحانيت در نسل قوم يهود در ايران تحكيم شده است !

نگاهي به سابقه خانوادگي طراح مسئله هولوكاست بياندازيم، همان مسئله اي كه موجب مظلوم نمايي اسرائيل شد، مسئله اي كه براي اولين بار در شوراي امنيت ايران، به نفع اسرائيل محكوم شد، مسئله اي كه اروپارا عليه ايران متحد كرد، بهتر است نظام اسلامي به حسب و نسب مادري او و محل رشد و نمو او بيشتر دقت كند، شايد رئيس جمهور در اين موضوع بازي خورده باشد !

من صاحبخانه اي دارم يهودي، كه فاميلي خود را عوض كرده است و يك فاميلي صد در صد اسلامي به معناي دوستدار خداوند يكتا برگزيده است، انتخاب فاميلي عربي و اسلامي براي حفظ اموال بوده است، او در جلسات آنقدر از علي (ع) و حب علي(ع) مي گويد و به نام علي قسم مي خورد كه من گاهي احساس مي كنم دارد به ريش من مي خندد و امام مرا به سخره مي گيرد! به او مي گويم : نمي خواهد بنام امير مومنان سوگند ياد كني ، تو به موسي ابن عمران (ع) سوگند بخور كافي است چون من به پيامبر شما ايمان دارم و نيازي نيست از امام ما خرج كني كه به او ايمان نداري! در اين دو سال و اندي كه مستاجر اويم در جلسات ، بيش از پدرم كه خود را وقف علي (ع) كرده است، او از علي(ع) گفته است!!!

نمي دانم يكي تاكيد دارد كه عسگر اولادي مسلمان است ، ديگري اصرار دارد از نژاد احمد است، و صاحبخانه ما " كشريم" را رها كرده و مي گويد " محب يكتا " ست، آن يكي هم كه آسماني و چراغ هدايت است ! خدا را شكر كه هنوز هيچ كدام ادعاي سيادت نكرده اند ! يادش به خير در سفري كه در زمان صدام ملعون به عتبات داشتيم، در يكي از رواق هاي حرم حضرت ابوالفضل(ع) بر روي ديوار با كاشي كاري شجره نامه صدام نصب شده بود كه به امير مومنان مي رسيد !!!

دكتر مهدي خزعلي

هیچ نظری موجود نیست: