سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۷/۶

عسگر‌اولادي با اشاره به سفر احمدي‌نژاد به نيويورك؛ هیات‌های نمایندگی 180 کشور سخنان احمدي‌نژاد را گوش دادند



ای وای! حتا لبنان!






ایلنا: دبير‌كل جبهه پيروان خط امام و رهبري اظهار داشت: اگر هر كس بر هم زدن بازي را حق خود بداند، بنابراین باید صبر کنیم آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بیایند براي ما یک حاکمی مثل رضاخان نصب کنند که با هم دعوا نکنیم.
حبيب‌الله عسگر‌اولادي در‌گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا، در تحليل خود از تهيه متني از سوي دلسوزان نظام براي خروج از وضعيت فعلي كشور كه از سوي رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام مطرح شده است، با تاكيد بر اينكه تعبیر از رویدادهای اخیر به عنوان «بحران» تعبیر درستی نیست ، اظهار داشت: انتخابات دوره دهم به دلیل دخالت بیگانگان و حمایت فتنه‌جویانه آنها از یک ضلع رقابت و پاسخ قاطع مردم به این دخالت‌ها ، با مشکلاتی روبرو شد.
وي با تاكيد بر اينكه معدود کسانی که ننگ پذیرش حمايت بیگانگان را از خود رد نکردند و از طریق رسانه‌های بیگانه تبلیغ و ترویج خود را با سکوت ناظر بودند، با بی‌اعتنایی مردم روبرو شدند،تصريح كرد: اين گروه می‌‌پنداشتند که با اردوکشی خیاباني،اغتشاش و ناامنی می‌توانند عدم توفیق خود را جبران کنند.ولی قانون و مردم در برابر آنها ایستادند و عده‌ای از آنها اکنون در اندوه عدم مشروعیت خود، دست به کارهایی می‌زنند که جز مشکل آفرینی برای خودشان در ساحت سیاسی ایران، نتیجه دیگری ندارد.
عضو‌ارشد حزب موتلفه اسلامي ادامه داد: پیشنهاد برخی دوستان برای حل این مشکلات از باب خیرخواهی و دلسوزی برای کسانی است که در انتخابات موفق نشدند ، و نه شکل میانجیگری دارد و نه پیشنهاد نوعی حکمیت است‌. کار دوستان می‌تواند توصیه صمیمانه و خیرخواهانه براي بر سر عقل آوردن آنها باشد که نتایج انتخابات را بپذیرند و بیش از این با مردم و رای اکثریت و قانون مخالفت نکنند.
عسگراولادي تصريح كرد: ما دلسوزانه می‌گوییم یک جریان نباید به خاطر شکست در انتخابات همه حیثیت سیاسی و انقلابی خود را به حراج بگذارد و بی توجه در کنار منافقین و سلطنت طلب‌ها و سکولارها علیه مردم قرار گیرد و سنگ پراکنی از جانب آنها بر نظام را ، با سکوت و عدم اعتراض تایید کند. ما می‌گوییم اتفاقی نیفتاده که قلم سیاه برگذشته خود بکشید و با کسانی که دشمنی 30 ساله با امام و انقلاب دارند ، هم صدا شوید. ما رهبری هوشمندی داریم باید او را فصل الخطاب بدانیم .ما قوانین و مقررات محکمی داریم باید نهادهای داوری را در مورد اجرای این قوانین یاری کنیم.
دبير‌كل جبهه پيروان خط امام و رهبري تصريح كرد:اگر قرار باشد نتایج انتخابات را یک جریان نپذیرد و به طرفداران متعصب خود بگوید به خیابان بریزید،طبیعی است طرف پیروز هم به طرفداران کثیر خود می‌گوید برای پاسخگویی به آنها به خیابانها بریزید. بنابراین از دموکراسی و آزادی چه چیزی باقی می‌ماند.
وي با تاكيد بر اينكه اگر این سنت را بپذیریم که هر کس جرات کند رای اکثریت را هوا کند،هیچ موقع حکومت سرپا نخواهد ایستاد، خاطر نشان كرد: چون در هر انتخاباتی بالاخره یک طرف موفق نخواهد شد. اگر طرف ناموفق بازی را به هم ریزد و این را حق خود بداند، بنابراین باید صبر کنیم آمریکایی‌ها و انگلیسی ها بیایند براي ما یک حاکمی مثل رضاخان نصب کنند که با هم دعوا نکنیم.
عسگر اولادي در مورد برخي مواضع مبني بر اينكه دست هاي پنهادي درصدد تفرقه افكني بين مسوولان نظام هستند،گفت:اگر قبول داریم یک جریان مرموز درصدد اختلاف افکنی است، باید اختلافات را کنار بگذاریم و دست دوستی و برادری به هم دهیم و آن جریان مرموز را رسوا کنیم.
وي با بيان اينكه اين مسئله فرمول روشنی برای برخورد دارد، اظهار داشت: اگر اختلاف افکنان می خواهند ما را از هم دور کنند ما به کوری چشم آنها به هم نزدیک شویم و از محکمات انقلاب و نظام و امام دفاع كنيم. به نظر می‌رسد کسانی که چنین مسئله‌ای را عنوان می‌کنند به لوازم طرح مسئله و رفتار سیاسی خود توجه ندارند.
دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري در پاسخ به سوالي مبني بر ارزيابي وي از سفر اخير رئيس جمهور به نيويورك نيز گفت: رئیس جمهور در نطق خود در مجمع عمومی سازمان ملل مواضع مردم و نظام را به خوبی مطرح کردند. از 192 کشور تنها 12 کشور که از آمریکا و رژیم صهیونیستی دستور می‌گرفتند،هیات‌های نمایندگی خود را از مجمع خارج کردند و دوربین تلویزیونی که در اختیار آمریکا بود همان صندلی‌های خالی را نشان می‌داد.
عسگر اولادي با تاكيد بر اينكه هیات‌های نمایندگی 180 کشور نشستند و حرف‌های احمدی‌نژاد رئیس جمهور ایران را گوش دادند، تصريح كرد: به همین دلیل نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصبانی شد و خطاب به کشورهایی که اعتنائي به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها نکردند توهین کرد و گفت شما خجالت نمی‌کشید، شرم نمی‌کنید به حرف‌های احمدی‌نژاد گوش دادید.
وي تاكيد كرد: ما افتخار می‌کنیم که آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و رژیم صهیونیستی را منزوی کردیم. در سازمان ملل 180 کشور نشان دادند از آن قلدرهای زورگو دستور نمی‌گیرند و این نشان می‌دهد جهان تشنه شنیدن حرف‌های حق و طرفدار عدالت است و نمی‌خواهد با ستم جهانی و استبداد آمریکایی و اسرائیلی همراهی کند.
دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري خاطر نشان كرد: سفر رئیس جمهور را بسیار موفق می‌دانم، حجم فشرده ملاقا‌ت‌های او با روسای جمهور به اندازه 3 ماه کار دیپلماسی خارجی‌ها بود. خداوند به ایشان و وزیر خارجه و هیات همراه خیر کثیر عنایت کند.

ایلنا

قضاوت با بینندگان است

هیچ نظری موجود نیست: