سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۷

سخنان منتشر نشده احمدی نژاد درخصوص مشایی و اژه ای


پايگاه خبري ثانیه نیوز(طرفدار احمدی نژاد) نوشت‌: محمود احمدينژاد در هفته گذشته در جلسه‏ای با دبيران تشکل‏های دانشجویی در مورد اتفاقات اخیر توضیحاتی داد که در ادامه بخش‏هایی از آن سخنان با اندکی تغییر می‏آید. محمود احمدينژاد، رییس‏جمهور در جلسه‏ای با دبيران تشکل‏های دانشجویی در مورد اتفاقات اخیر گفت: مشايي آنگونه كه شما تصور مي‌‌كنيد نيست.

حرفهايي كه شما در مورد مشايي ميزنيد همان حرفهايي است كه [...] در مورد وي مي‌‌زند؛ مثلا مي‌‌گويد كه او سر سفره يك ظرف براي امام زمان(عج) خالي مي‌‌گذارد و مسائلي از اين دست و یارییس‏جمهور پیشنهاد کرد: شما بهتر است جلسهاي با مشايي داشته باشيد و حرفهايتان را بگوييد و حرفهاي وي را نيز بشنويد و آن موقع خواهيد فهميد كه درباره ايشان اشتباه ميكنيد. وي درباره عزل محمد حسین صفارهرندي اظهار كرد: بارها به آقاي صفارهرندي عرض کردم كه تعدادي از معاونانش را تغيير دهد؛ چون در جهت اهداف دولت و مطالبات مردم و متدینین از دولت حركت نميكردند، اما اين‏گونه نشد و ميبينيد كه عملكرد ایشان را کمتر كسي قبول دارد و نمي‌‌گويند كه او بايد در وزارتخانه باقي بماند.

رييسجمهور در مورد عزل محسنی‏اژهاي نیز گفت: موضوع عزل جناب آقای اژهاي يك فرآیند دو ساله داشته و ربطي به مساله جاری نداردبه ایشان در این دو سال، با شواهد مشخص توصيه کردم دو نفر از معاونان خود را تغيير دهد؛ اما به اين كار مبادرت نورزيده استضمن اينكه در موضوع هاله اسفندياري هم خوب عمل نكرد و من به او گفتم كه چرا رفتاری می‏کنید که مورد تمسخر واقع شوید؟ يك پيرزن 70 ساله را گرفتهايد مي‌‌گوييد ميخواهد انقلاب مخملي راه بيندازد؛ در حالي‏كه عاملان انقلاب مخملي كسان ديگري هستند و بايد آنها به مردم معرفي شوند.

وی ادامه داد: در موضوع پرتقالهاي اسرائيلي نيز با وجود اينكه عاملان اصلي اين اقدام مشخص بودند، به آقای اژهاي گفتم كه بايد با اينها برخورد شود؛ ولي وي گفت كه نميتوانيم با آنها برخورد كنيم. احمدينژاد یادآور شد: از دو هفته پيش از اغتشاشات، وزارت خارجه اطلاع داد كه افراد زيادي از انگليس به ايران مي‌‌آيند و اين کاملا مشكوك است اما وزارت محترم اطلاعات اين موضوع را پيگيري نكرد و در اغتشاشات ضعيف عمل كرد که در برخی موارد اهمال مشهود بود. رييسجمهور فعالیت برخی جریان‏های سیاسی در انتخابات دهم و بعد از آن را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در زمينه تحركات آنها در ايام پيش از انتخابات، وزارت اطلاعات حتي يك برگ گزارش به من نداد.

از سایت اسلام راستین


Balatarin


هیچ نظری موجود نیست: