سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۷

افزایش اختلافات میان دولت و مجلس نمایندگان مهمانی احمدی نژاد را تحریم کردند

پنجشنبه ۵ شهریورماه ۱۳۸۸ , 2009 Aug 29 | نظر 0

به علت عدم تمایل جمع کثیری از نمایندگان مجلس برای حضور در این مراسم این دیدار برای رایزنی های بیشتر و جلب رضایت نمایندگان به دوشنبه هفته آینده موکول شده است.

در حالی که خبرگزاری فارس از قول ولي اسماعيلي عضو شورای مركزي فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس مدعی شده است با توجه به اين كه اكثريت نمايندگان مجلس به خاطر هفته دولت و برای شركت در مراسم های افتتاحيه به حوزه های انتخابيه خود سفر كردند قرار بر اين شد كه نمايندگان مجلس شورای اسلامي در ضيافت افطاری روز دوشنبه هفته آينده با محمود احمدي نژاد ديدار و گفتگوكنند.
این خبر در حالی منتشر می شود که پيش ار اين اعلام شده بود كه اين ديدار چهارشنبه برگزار خواهد شد. بنابر خبرهای موثق از یک منبع اگاه در مجلس به علت عدم تمایل جمع کثیری از نمایندگان مجلس برای حضور در این مراسم این دیدار برای رایزنی های بیشتر و جلب رضایت نمایندگان به دوشنبه هفته آینده موکول شده است.
همچنین خبر می رسد رایزنی های گسترده ای برای حضور تعداد بیشتری از نمایندگان در این مراسم آغاز شده است. در همین حال به علت عدم عدم شرکت بسیاری از چهره های شاخص اصولگرایان ، دخالت مقامات عالی رتبه برای مجبور نمودن نمایندگان ناراضی برای حضور در این جلسه قوت گرفته است.
برخی نمایندگان معتقدند در حالی که احمدی نژاد بدون توجه به دیدگاه نمایندگان کابینه ی خود را معرفی نموده برگزاری جلسه توجیهی ، عملی به مراتب توهین آمیز تر قلمداد می گردد.

رویداد
Balatarin


هیچ نظری موجود نیست: