سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۷

سابقه ی رهبران کودتای 22 خرداد

در حالیکه انتشار اسامی کشته شدگان در اثر شکنجه به وسیله‌ی مأموران حکومت کودتا موجی از خشم و نفرت را در داخل و خارج از کشور برانگیخته، خامنه ای دست به مردمفریبی زده و دستور تعطیلی بازداشتگاه کهریزک را که این روزها به کشتارگاهجوانان تبدیل شده داده است. جلیلی نماینده خامنهای علت این دستور را نداشتن استانداردهای لازم ذکر کرده است و احمدی مقدم وعده که بازداشتگاه استانداردی به جای آن بسازند. گویا اعمال و رفتار مأموران حکومت کودتا در دوماه گذشته و یا بهتر است بگویم در سی سال گذشته از استاندارد لازم برخوردار بوده است یا خامنهای دارای استانداردهای لازم برای حکومت کردن بر کشوری چون ایران است!

فرمان خامنهای برای بستن کهریزک بیش از هر چیز نقش و دخالت مستقیم او در جنایات اخیر را برملا میکند.

فرزند حمیدرضا جلایی پور (محمد رضا)

فرزند حمیدرضا جلایی پور (محمد رضا)

حمیدرضا جلایی پور که سه برادرش در جنگ با عراق کشته شدهاند در ارتباط با دستگیری فرزندش محمدرضا که هنگام عزیمت به انگلستان در فرودگاه دستگیر شد میگوید:
«بنده از تمامی مراجع و کانالهای ممکن غیر از رهبری در مورد وضعیت محمدرضا پرس‌و‌جو و پیگیری کردم، اما هیچ کس حاضر به پاسخگویی نیست و مسئولیتی در مورد این بازداشتها به عهده نمیگیرد. یک گروه نامشخص که هیچ یک از دستگاههای امنیتی یا قضایی از آن اطلاعی ندارد، این وضعیت را ایجاد کرده و گویا پاسخگوی کسی در کشور نیست

حمید رضا جلایی به همه جا مراجعه کرده و درست به جایی که میبایستی مراجعه میکرد و سررشته‌ی همه امور را در دست دارد مراجعه نکرده است. برای همین پاسخی هم دریافت نکرده است. «گروهنامشخصی» که وی از آن یاد میکند کمیته‌ی مشترکی است که پس از کودتای ۲۲ خرداد راهاندازی شد.

حمیدرضا جلایی پور

حمیدرضا جلایی پور


دستگاه سرکوبی که جنایات اخیر را مرتکب شده زیر نظر مستقیم «بیترهبری» اداره میشود و خامنهای و فرزندش مجتبی فرامینشان را از طریق غلامحسین محمدی گلپایگانی و سید علیاصغر(صادق) ‌حجازی که به ترتیب رئیس و جانشین دفتر رهبری هستند به اطلاع کمیته مزبور میرسانند.
کمیتهمزبور تشکیل شده است از وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه پاسداران، اطلاعات ناجا و بسیج. این کمیته پس از کودتای ۲۲ خرداد تحت نام «پلیس امنیت» کار میکند و دستورات آن توسط سعید مرتضوی اجرا میشود. (۱) روزنامههای جوان، کیهان، وطنامروز و خبرگزاری فارس و سایتهای جهان نیوز، رجا نیوز و … ارگانهای تبلیغاتی این نهاد هستند.


از وبلاگ آغاز پایان

Balatarin

هیچ نظری موجود نیست: