سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۲۷

تظاهرات معترضان در تهران؛ گزارش یکی از خوانندگان

تظاهران از خيابان انقلاب مي يام،حكومت هر چي كه نيرو داشته و نداشته از ترس ريخته تو خيابانها همه خيابانهاي منتهي به انقلاب از مسافتهاي خيلي زياد بسته شده در خيابانهاي اطراف دانشگاه نيروهاي انتظاني و لباس شخصي ها با موتور مانور وحشت مي دهند چند آمبولانس و ماشين آتش نشاني هم پارك شده بود د

ت معترضان در تهران؛ گزارش یکی از خوانندگان

من الا

ر خيابان اصلي قدم به قدم 3 تا نيري انتظامي وايسوندن و اجازه ايستادن به مردم را نمي دهند ساعت 11 درمقابل سينما بهمن بچه هاي سبز پوش شروع كردند به شعار مرگ بر روسيه سر دادن كه به تبع آن فداييان رهبر هم شعار مرگ بر منافق سر دادند معلوم نبود اين تظاهرات به حمايت فلسطين است يا رهبرشون چون طرفداران ولايت وقيح فقط در حمايت از از رهبر چلاقشان عربده مي كشيدند.

وقتي شعار بچه ها رساتر و بلند تر شد نيروهاي يگان ويژه در وسط ميدان انقلاب مستقر شدند بچه ها شروع كردند به دست زدن و هو كردند مزدوران آقا!درود به شرفشون. حضور دختران و بانوان هم مثل هميشه چشمگير بود و تيپ جوانها به وضوح نشون مي داد كه اصلاٌ نسبتي با ولايت قتل و تجاوز ندارند.
در ميدان وليعصر هم تعداد خيلي زيادي حدود 3 هزار نفر از سبز پوشان ايران زمين با دستهاي برافراشته به نشانه پيروزي و داشتن نمادي سبز در حركت به طرف ميدان انقلاب بودند.
چندين ون گشت هم در خيابان 12 فروردين مستقر بودند كه خواهران صيغه اي آقا در كنار آنها حضور داشتند.
چندين خيابان پايين تر نيروهاي يگان امداد در اتوبوسها مستقر بودند و حدوداً 10 اتوبوس هم نيرو بسيج به محل آورده بودند. نيروها ي كه پياده كرده بودند همگي لهجه داشتند و مشخص بود كه از اطراف تهران آورده شده اند.
اين هم يه تو دهني ديگه به ولايت عظما منتظر بعديش باشه!

ایران پرس نیوز

هیچ نظری موجود نیست: