سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۲۷

سانسور موج سبز در ورزشگاه آزادی؛ عدم پخش مستقیم بازی استقلال و استیل آذین


28 شهریور 1388

شبکه جنبش راه سبز(جرس):

به دنبال حضور خود جوش موج سبز در ورزشگاه آزادی تهران، صدا و سیما بازی تیم های استقلال تهران و استیل آذین را به صورت مستیقم پخش نکرد.

جواد خیابانی مجری تلویزیون دلیل عدم پخش این بازی را خرابی دوربین های صدا و سیما مستقر در ورزشگاه آزادی اعلام کرد و تنها دقایقی از بازی بدون صدای ورزشگاه و به صورت سیاه و سفید را برای اثبات ادعای مدیران صدا و سیما پخش شد.خیابانی در حین توضیحاتش در عین حال گفت 90 هزار تماشاگر با«آرامش کامل» در حال دیدن بازی استقلال و استیل آذین در ورزشگاه هستند.

اما دروغ پردازی صدا و سیما در مورد خراب بودن دوربین های مستقر در ورزشگاه و ادعای دریافت «تصاویر سیاه و سفید» از دوربین های مستقر در ورزشگاه آزادی، ساعتی بعد با پخش همین بازی با «تصاویر رنگی» که با استفاده از کادرهای بسته به صورت ویژه تدوین شده بود،آشکار شد.در تصاویری که با این تدوین ویژه و سانسور شده از این مسابقه پخش شد به هیچ وجه جایگاه تماشاگران به نمایش در نیامد.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام به همه با غیرتهای ایرانی.اینها فکر میکنن که اگه فوتبال رو در ورزشگاه آزادی پخش نکنن مردم هیچی از اعتراض نمیفهمن.من که پرسپولیسی هستم ولی باید همهه سرخ و آبی ها متحد شویم و این جنایتکارهارو بندازیم بیرون.مهم اینکه همه سبزیم باهم.من از الان استقلال هم مثل پرسپولیس دوست دارم.درود بر سبز پوشان