سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۲۷

تمام رسانه های مهم در اختیار نزدیکان احمدی نژاد

حامیان مشایی خبر دادند :
تمام رسانه های مهم در اختیار نزدیکان احمدی نژاد
این سایت از تغییر مدیران روزنامه جام جم ، اطلاعات و جمهوری اسلامی و استقرار یاران نزدیک احمدی نژاد در این رسانه ها خبر داد .
شفاف : یک سایت حامی به اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور از تغییر مدیران روزنامه جام جم ، اطلاعات و جمهوری اسلامی و استقرار یاران نزدیک احمدی نژاد در این رسانه ها خبر داد .

بنابه گزارش شفاف سایت مذکور خبر داده است که تغییرات مدیریتی کشور در عرصه رسانه‏‏ای کشور به مراحل جدیدی رسیده است.

به گزارش سایت مذکور، در هفته آینده علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رییس‏جمهور به عنوان معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب خواهد شد.

سایت حامیان مشایی همچنین نوشته است :

‏ انتصاب محمدحسين صفار هرندي به عنوان مدیر مسوول روزنامه اطلاعات نهایی شده است و احتمالا علیرضا ملکیان معاون کنونی مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سردبیری این روزنامه منصوب خواهد شد.

برخی خبرها حکایت از آن دارد که عزت الله ضرغامی شروط شورای نظارت بر صدا وسیما و گروه فرهنگی یک نهاد عالی را پذیرفته است.

در صورتی که این خبر صحت داشته باشد مدیر مسوول روزنامه جام جم نیز تغییر خواهد یافت. محتمل‏ترین گزینه برای اداره روزنامه رسانه ملی، محمد مهدی فضائلی، مدیرعامل سابق خبرگزاری فارس و عضو کنونی شورای سردبیری روزنامه جام جم است.
لازم به ذکر است در اعتراض به نوع رفتارها و سياست‏هاي سردبيری روزنامه جام جم در هفته‏ های اخیر بسیاری از تحریریه این روزنامه استعفا داده‏اند.

همچنین برخی بررسی‏ها برای تغییر در روزنامه جمهوری اسلامی، آغاز شده لیکن مسیح مهاجری مدیر مسوول این روزنامه با توسل به شیوه عبدالله جاسبی، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی را سپر بلای خود برای جلوگیری از تغییر قرار داده است.

سایت شفاف
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=8402

هیچ نظری موجود نیست: