سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۲۷

درماندگی رژیم بهنگام پخش مسابقه فوتبال در آزادی



هم اکنون بازی فوتبال میان تیم های استقلال تهران و استیل آذین در جریان است. رژیم از آغاز بازی تاکنون که یک نیمه از بازی گذشته است ورزشگاه مملو از تماشگر آزادی را نشان نداده و مفسر ورزشی مدعی است که آنان با مشکل فنی روبرو هستند و این در حالی است که گاهی اوقات در حاشیه تصویر ورزشگاه مملو از تماشاچی آزادی را بصورت سیاه و سفید و البته بدون صدای ورزشگاه و تماشاگران را نشان می دهد.
از قراین چنین برمیآید که ورزشگاه یکپارچه سبز است و سیمای خودفروخته، چون همیشه تلاش در لاپوشانی دارد. قطع صدا هم مربوط به خروش سبز مردم می تواند باشد که هم اینک مبارزات جانانه خود را بورزشگاه کشانده اند.

یادآور می شود که نتیجه نیمه اول بازی با تک گل آرش برهانی یک بر صفر بسود استقلال پایان یافت.



و اینهم عذر بدتر از گناه خبرگزاری کودتا در همین رابطه :

عدم پخش زنده ديدار استقلال و استيل آذين و ناراحتي علاقه مندان
تهران - نيمه نخست ديدار تيم هاي فوتبال استقلال و استيل اذين در چارچوب ليگ برترباشگاه هاي ايران ، برخلاف انتظار از شبکه سوم سيما پخش نشد.

عدم پخش زنده اين ديدار حساس ، باعث شد تا بسياري از علاقه مندان به فوتبال بويژه هواداران تيم استقلال طي تماس هاي مکرر با خبرگزاري ايرنا ، علت اصلي را جويا شوند.
صداو سيما علت اصلي اين مسئله را مشکل فني قلمداد کرد و گزارش بازي بصورت سيا و سفيد از شبکه بين المللي جام جم بر روي آنتن رفت ، ضمن اينکه راديو ورزش ، بطور زنده گزارش ديدار يادشده را براي شنوندگان پخش نمود.
به گزارش خبرنگار ايرنا از ورزشگاه ازادي تهران ، نيمه نخست اين ديدار با حساب يک برصفر بسود تيم استقلال به پايان رسيد که زننده گل " ارش برهاني " بود که در دقيقه 26 آن را به ثمر رساند .
اين بازي در حضور بيش از 70 هزار تماشاگر و به قضاوت هدايت ممبيني در جريان است .
نيمه دوم اين بازي دقايقي ديگر شروع مي شود.
1592

هیچ نظری موجود نیست: