سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۲۷

این هم روایت مادر عروس در رابطه با روز قدس



روایت خبرگزاری ایرنا از حضور 500اغتشاشگر در تظاهرات روز قدس/ سبزپوش‌ها روزه‌خوار بودند

سیاست > احزاب و تشکل ها - ایرنا در توصیف حضور سبز پوش‌ها در راهپیمایی روز قدس تهران گزارشی منتشر کرد.

این خبرگزاری نوشت: مقارن ساعت 13 امروز (جمعه) حدود 500 نفر از تفرقه‌افکنان که قصد ایجاد اخلال در صفوف به‌هم فشرده ملت را در بلوار کشاورز تهران داشتند، با مواجهه با جمعیت گسترده و با نشاط مردم روزه‌دار تهران مجبور به تغییر مسیر شدند و از با حرکت به سمت میدان فاطمی، طول خیابان ولی عصر(عج) را به سمت بالا به حرکت افتادند.

تعدادی از این افراد که اغلب با لباس و نمادهای سبز حاضر شده اند، به روزه خواری و استعمال دخانیات در ملأ عام پرداختند.

همچنین عده ای از افراد که صورت های خود را با پارچه های سبز رنگ پوشانده اند،‌ با کف زدن شعارهایی مانند "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" سرمی دهند.

عده ای نیز شاخه سبز درخت،‌ بادکنک ، مچ بند و پرچم های سبز دردست و کفش های سبز رنگ نیز به پا کرده اند.

نیروی انتظامی و جمعیت پرشور مردم روزه‌دار هیچ برخوردی با این افراد نکردند و گویا همین برخورد نیز باعث عصبانیت اغتشاشگران شد و پس از ناکام ماندن در ایجاد درگیری، مجبور شدند مسیر خود را تغییر دهند.

تفرقه افکنان در عبور از مقابل خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز شعارهایی علیه ایرنا سر دادند.



خبرگزاری ایرنا: مردم به خودروی میرحسین در راهپیمایی آسیب زدند/محافظ کروبی گازاشک آور پرت کرد

سیاست > چهره ها - خبرگزاری دولتی ایرنا در گزارشی نحوه برخورد تظاهر کنندگان با موسوی و کروبی را تشریح کرد.

عین گزارش ایرنا در این مورد به شرح زیر است:

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، راهپیمایان با مشاهده مهدی کروبی، شروع به سردادن شعارهای "مرگ بر منافق" ، "کروبی دروغگو - جزایری یادت نره" ، "کروبی بازداشت باید گردد" کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا،پس از اعتراض گسترده مردم علیه کروبی ، یکی از محافظان دبیرکل حزب اعتماد ملی با پرتاب گاز اشک آور به میان مردم سعی کرد فضای موجود بر راهپیمایی را مغشوش نشان داده و درگیری ایجاد کند.
خبرنگاران ایرنا گزارش دادند ، میر حسین موسوی نیز که به همراه چندین محافظ خود حدود ساعت دوازده در چهارراه ولی عصر(عج) حضور یافته بود پس از مشاهده اعتراض گسترده مردم و شعارهای "مرگ بر موسوی منافق" و "موسوی ، موسوی ننگ به نیرنگ تو - خون جوانان ما می چکد از چنگ تو" ، مجبور شد سوار خودرو شخصی خود شود.
به گزارش خبرنگاران ایرنا، موسوی پس از سوارشدن بر خودروی پاترول ، با پرتاب اشیائی از سوی مردم و کوبیدن مشتهای معترضان به شیشه خودرو یش روبرو شد و مجبور شد به سرعت محل راهپیمایی روز قدس را ترک کند.


هیچ نظری موجود نیست: