سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۱۶

خبرسازی خبرگزاری پاسداران در واکنش به ایستادگی کروبی

سحام نیوز: به دنبال انتشار خبری در خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه به علت شکایت شرکت ایرانسل از علی کروبی که وی را به عنوان مدیر شرکت پرشین تله کام نامیده است حکم جلب فرزند کروبی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران صادر شده است این شرکت با ارسال توضیحی این خبر را تکذیب کرد.

در این تکذیبه خطاب به خبرگزاری فارس آمده است : " آقای علی کروبی هیچ سهمی در شرکت پرشین تله کام ندارد. این شرکت بر اساس قرارداد قانونی منعقده با شرکت ایرانسل یکی از بزرگترین توزیع کنندگان محصولات شرکت ایرانسل میباشد.

ارتباط فی مابین این شرکت با شرکت ایرانسل ، ارتباط تجاری در قالب خرید و فروش و توزیع محصولات ایرانسل می باشد ، لذا هیچگونه رابطه تبلیغاتی بین دو شرکت وجود ندارد.

اختلاف موجود دو شرکت ناشی از مسایل مالی بدلیل قراردادهای تجاری است که از طریق مراجع ذی ربط و مذاکرات فی مابین در حال رسیدگی است.

این شرکت هیچگونه ارتباطی با ستاد های انتخاباتی هیچیک از کاندیداها نداشته و صرفاً در امر تخصصی مرتبط به خرید ، فروش ، توزیع و خدمات پس از فروش محصولات ایرانسل در چهارچوب اساسنامه فعالیت دارد. "

گفتنی است خبرگزاری فارس با انتشار خبری کذب مدعی شد که به دنبال شكايت مسئولان شركت ايرانسل از شركت خدماتي پرشين تله کام ، دادسراي عمومي و انقلاب تهران حكم جلب مديران اين شركت را صادر كرده است . در این خبر آمده که یکی از مدیران این شرکت که بازداشت شده بود در اعترافات اولیه خود اظهار داشته که شركت پرشين تله کام توسط علي كروبي فرزند مهدي كروبي مديريت مي شود . به ادعای خبرگزاری فارس شركت پرشين تله کام قرار بوده در قبال دريافت مبلغي هنگفت بخشي از كارهاي تبليغاتي شركت ايرانسل را انجام دهد كه به علت عدم تحقق اين مسئله،‌ شركت ايرانسل از علي كروبي مدير پرشين تله کام به اتهام تصرف غيرقانوني بيش از 2 ميليارد تومان شكايت كرده است.

به ادعای این سایت شركت ايرانسل كه يكي از اسپانسرهاي مهدي كروبي در انتخابات رياست جمهوري بوده، حدود 2ميليارد و چهارصد ميليون تومان كارت هاي اعتباري ايرانسل به شركت خدماتي _ تبليغاتي پرشين تله کام تحويل داده اما اين شركت از برگشت پول حاصل از فروش اين كارت ها خودداري كرده است.

لازم به توضیح است که خبرگزاری فارس و فردی که این خبر را به رسانه منتقل کرده است حتی قادر به نگارش صحیح نام این شرکت نبوده و ان را پرشین تاگام نامیده است که اینک مدعی شده که این شرکت به فعالیت سو اقتصادی پرداخته است و به نظر می رسد که این خبرسازی ها واکنشی به ایستادگی مهدی کروبی برای ارائه مستنداتی درباره آزار و شکنجه بازداشت شدگان حوادث اخیر جهت احقاق حقوق افرادی است که اظهار میکنند مورد آزار قرار گرفته اند .


هیچ نظری موجود نیست: