سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۱۶

در گام اول، پسران کروبی و رفسنجانی : بازداشت فرزندان برای تحمیل سکوت به پدران

طرح بازداشت و یا تهدید به بازداشت کروبی، خاتمی و موسوی، با هدف کامل کردن کودتای 22 خرداد، ظاهرا تغییر کرده و به بازداشت فرزندان و اقوام آنها تبدیل شده است.

سفر مهدی هاشمی، فرزند هاشمی رفسنجانی به خارج از کشور که آن را سفر کاری اعلام داشته اند، همزمان شده است با انتشار خبر صدور حکم بازداشت پسر مهدی کروبی. البته خبر را خبرگزاری کودتا "فارس" اعلام کرده است. بموجب همین خبر پرونده ای را بسرعت سر هم کرده اند تا بتوانند حکم بازداشت را صادر کنند تا شاید کروبی عقب نشینی کرده و سکوت اختیار کند. کاری که با دستگیری مهدی هاشمی می خواستند بکنند. یعنی رفسنجانی را ناچار به سکوت کنند. نام مهدی هاشمی را در دادگاه کودتا بعنوان متهم اعلام کرده بودند. پوشش قانونی صدور حکم بازداشت پسر کروبی، مشکلات مالی شرکت ایرانسل اعلام شده که علی کروبی، پسر کروبی مسئول آن اعلام شده است.

طرح گرونگانگیری تنها در باره افراد خارج از زندان به اجرا گذاشته نشده، بلکه همسران شماری از زندانیان سیاسی کودتا و حتی فرزندان آنها نیزمانند پسر حجاریان- با هدف وادار ساختن زندانیان به اعترافات کودتا فرموده و حضور در شوی دادگاهکه شباهت بسیار به شوهای دهه 60 در حسینیه اوین و به کارگردانی اسدالله لاجوردی دارد- بازداشت شده اند. حتی گفته می شود زندانیانی که همسر و یا فرزندان آنها دستگیر نشده اند را تهدید کرده اند که آنها را دستگیر کرده و به آنها تجاوز خواهند کرد. درباره پسر حجاریان و دختر ابطحی این تهدید به کار رفته است.

و باز در همین ارتباط، دختر یکی از رهبران زندانی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی روز گذشته بازداشت شد و خبر آن انتشار یافت که دراین شماره پیک نت خبر آن را بصورت مستقل می خوانید.




هیچ نظری موجود نیست: