سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۱۶

پشت پرده دستگیری عاطفه امام

عاطفه امام ، فرزند جواد امام ، رییس ستاد انتخاباتی میر حسین موسوی در تهران بزرگ ، عصر دیروز توسط مامورین لباس شخصی در خیابان طالقانی تهران دستگیر و به محل نا معلومی منتقل گردید .
به گزارش ارتش سری نیروهای لباس شخصی که به گفته ی یک منبع آگاه ، وابسته به حفاظت اطلاعات سپاه می باشند ، عصر دیروز در حالی اقدام به دستگیری عاطفه امام نمودند که پدر وی در تاریخ 26 خرداد ماه در منزلش دستگیر شده بود و برای حضور در دادگاه نمایشی وپذیرش اعترافات ساختگی به شدت تحت فشار قرار دارد .
تیم قضایی ستاد کودتا به سرکردگی سعید مرتضوی در موارد مشابهی برای اعمال فشار بر زندانیان با تهدید خانواده های آنان اقدام به شکستن مقاومت این افراد نموده است ، به عنوان مثال در مورد سعید حجاریان پس از آنکه بازجوها بعد از ساعتها فشار موفق به متقاعد ساختن حجاریان برای پذیرش اعترافات نشدند ، با دستگیری 8 ساعته همسر و فرزندش و آزار و اذیت آنان در مقابل دیدگان او ، وی را مجبور به همکاری کردند .
این منبع آگاه که از پرسنل رده بالای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد عنوان کرد "با توجه به عملکرد تیم کودتا ، انتظار می رود پس از تحت فشار قرار دادن جواد امام و شکستن مقاومت وی ، عاطفه امام طی امروز و فردا آزاد گردد" ./پایان خبر

هیچ نظری موجود نیست: