سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۱۶

روحانيون مجلس: موسوي به دادگاه احضار شود


رييس مجمع نمايندگان روحاني مجلس با بيان اينکه موسوي بايد به دادگاه احضار شود، تصريح کرد: اگر دستگاه قضايي با کساني که امنيت جامعه را به هم زدند، برخورد ميکرد، ميرحسين موسوي هر روز بيانيه پشت بيانيه صادر نميکرد.

حجتالاسلام "محمدتقي رهبر" در گفت و گو با خبرنگار سياسي ايرنا با اشاره به بيانيه اخير ميرحسين موسوي و تلاش وي براي القاي بحران در جامعه گفت: کشور امروز هيچ بحراني ندارد و اگر بحراني وجود دارد، بحراني است که همين آقايان ايجاد کردند و عقبه سياسي اين افراد (موسوي) ايجاد کردند.
وي گفت: تشکلهايي که ميانهاي با نظام ندارند پشت اين آقايان (موسوي) قرار گرفتند، ايجاد کننده بحران بودند و بيگانگان نيز در حمايت از آنها به تحريک مردم پرداخته و با تشويق آشوبگران سعي در سوءاستفاده از اين فضا کردند.
رهبر تاکيد کرد: موسوي به جاي اينکه بيانيه بدهد و در کشور التهابآفريني کند، بايد به دادگاه احضار شود و پاسخگوي کارهاي خود باشد.
نماينده مردم اصفهان در مجلس با بيان اينکه مردم توجهي به اين بيانيهها ندارند، گفت: اين بيانيها نه اعتبار قانوني دارد نه اعتبار ملي زيرا مردم فهميدند که اين حرکتها و اغتشاشها و به هم ريختن امنيت جامعه با چه کساني است.
رهبر اضافه کرد: شايد روزي مرد حاضر بودند به دعوت آقاي ايکس به خيابان بيايند اما امروز چون متوجه خيلي چيزها شدند، به هيچ وجه ارزشي براي اين حرفها قائل نيستند و نميخواهند اسباببازي اين آقايان باشند که با صدور هر بيانيهاي به خيابان بريزند.
وي افزود: روزهاي تحريک‌‌آميز گذشته و آن روزها موجي بود که سپري شد و امروز بايد مسببان آن پاسخگو باشند.

از بولتن

هیچ نظری موجود نیست: