سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۷/۸

رژیم از آزادی می ترسد/ استقرار دو قاضی در استادیوم آزادی


برای مجرمین (منظور آزادیخواهان است) دربی صورت می گیرد
استقرار 2 قاضی در آزادی

تایید خبر استقرار 30 هزار بسیجی در داربی تهران!

در حالی که مقامات پلیس تهران هشدار داده اند که با هرگونه تحرک سیاسی در ورزشگاه آزادی برخورد جدی خواهند کرد ، خبرگزاری دولت اطلاع داد که در یک اقدام نادر ، در مسابقه فوتبال پرسپولیس و استقلال ، دو قاضی دادگستری نیز حضور خواهند داشت تا کسانی که مرتکب جرم می شوند ، بی درنگ در همان ورزشگاه محاکمه گردند و برایشان قرار مناسب صادر شود.
ایرنا به نقل از یک مقام قضايي که نامش ذکر نشده است نوشت: در بازي روز جمعه تيم هاي استقلال - پيروزي دو قاضي در محل ورزشگاه آزادي تهران مستقر مي شوند تا به جرايمي که در وزرشگاه رخ مي دهد، بي درنگ رسيدگي کنند. همچنين کشيک دادسراي ناحيه 5 و دادسراي مرکز براي رسيدگي به تخلفات خارج از ورزشگاه آزادي اختصاص يافته است.
پیشتر نیز برخی منابع خبری اطلاع داده بودند که برای دربی پایتخت کمتر از 70 هزار بلیت فروخته خواهد شد و بقیه صندلی ها به مامورانی اختصاص داده می شود که باید کنترل اوضاع را در دست داشته باشند.
روز جمعه شصت و هفتمین شهرآورد پایتخت در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی برگزار می شود و گمان می رود برخی جریان ها بخواهند در این تجمع انسانی که عمدتاً متشکل از جوانان است ، اقدامات سیاسی صورت دهند و حرکت ها و شعار های سیاسی از سوی حاضران شکل بگیرد.

جهان ورزش

هیچ نظری موجود نیست: