سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۷/۸

درماندگی رژیم: هيات رزمندگان از امشب کنار ورزشگاه آزادی مستقر می‏شود!

در آستانه شهرآورد(دربی) سبز پایتخت:

هيات رزمندگان از امشب کنار ورزشگاه آزادی مستقر می‏شود!

در آستانه شهرآورد(دربی) سبز پایتخت، هيات رزمندگان غرب تهران و كرج با هماهنگی با مدیریت ورزشگاه آزادی از امشب در کنار درب غربی این ورزشگاه استقرار پیدا می‏کنند!


به گزارش خبرگزاری ایسنا، حسن ضیاء آذری مدیر مجموعه ورزشی آزادی اظهار داشت: هنر ما به این است كه كارمان را به بهترین نحو انجام دهیم. ما تلاش كردیم پیش از آغاز داربی ورزشگاه آزادی را آماده كنیم. اكنون هم پاركینگ، استادیوم، جایگاه تماشاگران، رختكن و سرویس‌های بهداشتی و ... آماده برگزاری داربی است.

وی با انتقاد از عدم همكاری اداره برق با مجموعه ورزشی آزادی درخصوص روشنایی درب غربی ورزشگاه آزادی تصریح كرد: متاسفانه اداره برق علیرغم درخواست و پیگیری مكرر ما هیچ اقدامی انجام نداده است. شهرداری هم كاری نكرد، اداره برق بسیار راحت از این مساله مهم گذشت. نمیدانم اگر برای مردم اتفاقی بیفتد چگونه میخواهند تبعاتش را بپذیرند و مشكل را حل كنند.

آذری از برپایی چادرهایی برای اسكان تماشاگران شهرستانی در شب پیش از بازی داربی و برگزاری نماز جماعت خبر داد و به ایسنا گفت: هیات رزمندگان غرب تهران و كرج طی مذاكره با معاون مجموعه ورزشی آزادی درخواست كردند كه شب قبل از بازی مقابل درب غربی فضایی را برای استراحت و اسكان تماشاگران شهرستانی آماده كنند. برپایی نماز جماعت و پذیرایی از مردم از دیگر اقداماتی خواهد بود كه بنا است انجام شود.

با توجه به اینکه "اداره برق از روشنایی درب غربی" خودداری کرده و "هیات رزمندگان هم از امشب همانجا" چادر می‏زند، امیدواریم دوستان هیئت رزمندگان اگر مردم را در آن تاریکی تشخیص ندادند، حداقل یکدیگر را تشخیص بدهند و با هم برخورد مناسبی داشته باشند!

موج سبز آزادی

هیچ نظری موجود نیست: