سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۲۸

آسمان ریسمان یا توجیه فلاکت خبرگزاری فارس!

شنیده اید که می گویند: وقتی میت دستپاچه می شود کفنش را خراب می کند؟ این ضرب المثل، دقیقا بیان حال و روز صدا و سیمای ملی، ببخسید ، میلیِ ما است.
احتمالا بیاد دارید که شب گذشته، سیمای میلی مسابقه میان استقلال تهران و استیل آذین را به بهانه« نقص فنی» بطور مستقیم پخش نکرد که صد البته بدرستی می توان این « نقص فنی» را ناشی از مسائلی دانست که در تمامی روز قدس گذشت و تا استادیوم آزادی ادامه یافت.
اما جالب است که ادعای جدید خبرگزاری فارس را در رابطه با همان خبر از همان خبرگزاری و بروایتی دیگر شنیده و منتظر بنشینیم تا توجیه خنده آور فردایشان!

محمدي در گفت‌وگو با فارس:
مخالفت استقلال با درخواست صداوسيما باعث پخش نشدن بازي شد

خبرگزاري فارس: رئيس سازمان ليگ برتر فوتبال گفت: قرار بود ديدار استقلال و استيل‌آذين به صورت مستقيم پخش شود اما مخالفت باشگاه استقلال باعث شد اين اتفاق رخ ندهد.


عزيز محمدي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درباره عدم پخش مسابقه استقلال و استيل آذين به صورت مستقيم عنوان كرد: هنگامي كه در ورزشگاه حضور داشتم از صدا و سيما با من تماس گرفتند و اعلام كردند به دليل پوشش تصويري نماز جمعه و همچنين راهپيمايي روز قدس، تصويربرداران به مدت 15 دقيقه زمان خواستند تا شرايط پوشش اين مسابقه را فراهم كنند.
وي يادآور شد: ما اين مسئله را به مديرعامل باشگاه استقلال انتقال داديم ولي واعظ آشتياني مخالفت كرد و گفت بايد راس ساعت21 بازي برگزار شود. به همين دليل مدت زماني طول كشيد تا تصويربرداران بتوانند مسابقه را پوشش تصويري بدهند.
محمدي در خصوص شايعه حضور با تاخير تيم استيل آذين در ورزشگاه آزادي گفت: استيل آذين راس ساعت مقرر در ورزشگاه حاضر شد و عدم پخش مستقيم فوتبال ربطي به اين تيم نداشت.
انتهاي پيام/ا

خبرگزاری فارس

هیچ نظری موجود نیست: