سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۲۸

کیهان و مطبوعات کودتا در اغما!

By behzadmani

مطالب امروز روزنامه کیهان شبهات بسیار با مطالب این روز نامه در فردای اعلام پیروزی محمد خاتمی در انتخابات 2 خرداد سال 1377 دارد .یک کلام کیهان در کما رفته !به جز چند خبر معمولی از امدن میلیونها نفر در نماز جمعه تهران ان هم به فرمان رهبر دیگر خبری نیست البته برای خالی نبودن عریضه طی یک خبر وِیژه نگرانی خود را از تغییر شعارهای مردم در این روز به این ترتیب بیان نموده “تفرقه افكنان طرفدار موسوي از سردادن شعار مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكاي ملت ايران در راهپيمايي روز قدس عصباني و آشفته شدند.
اين عده كه اغلب با صورت هاي نقاب زده در حاشيه راهپيمايي ديروز مردم تهران حضور پيدا كرده بودند در برخي نقاط تابلو نوشته هاي مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آمريكا را از دست كودكان مي ربودند و با خط زدن كلمات اسرائيل و آمريكا اسامي روسيه و چين را جايگزين آنها مي كردند.
همچنين برخي از عوامل جريان تفرقه افكن برخلاف سيل خروشان ملت شعار نه غزه نه لبنان جانم فداي ايران را سر مي دادند. گفتني است اين شعار چند روز پيش از سوي سايت رسمي وزارت خارجه رژيم صهيونيستي به عنوان شعار روز قدس تفرقه افكنان طرفدار موسوي تجويز شده بود.” ولی برخلاف خبرگزاری ایرنا که تعداد طرفداران جنبش سبز را “500 نفر روزه خوار معرفی کرده کیهان از عدد “اين چند ده ميليون مردم خروشان كجا و آن چند هزار غافل كجا؟! ” باز خدا پدر دیوث شریعتمداری را نیامرزد که در اوردن عدد از چند هزار نفر استفاده کرده است

از وبلاگ بهزاد مانی

هیچ نظری موجود نیست: