سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۱۲

خواننده حیات نو بااشاره به نظرجوانفکر درخصوص لاغری ابطحی:سرلشکرفیروزآبادی راهم برای لاغری به زندان ببرند!




الو حيات

در خبرها خواندم که در مراسم بزرگداشت شاعر معاصر اخوان ثالث که در آرامگاه فردوسى مدفون است اجازه ندادند که در مراسم تصاويرى وجود داشته باشد يا از مراسم تصويربردارى شود. اين کار يعنى چه؟ تا کى مىخواهد مقررات من درآوردى تابع ميل اشخاص بدون وجود يک قانون يعنى به اجرا درآيد؟ به چه دليل در کشور فرهنگى ما، دوستان يک شاعر فرهيخته و مشهور حق نداشته باشند بزرگداشتى در خور شأن او برگزار کنند. نمىدانم چه زمانى امور مملکت به جاى اصلى خود برمىگردد و قانون احترام خود را باز خواهد يافت؟

9883 به نام خدا و با سلام مىخواستم توصيه کنم که بازداشتگاه کهريزک را به عنوان موزه عبرت 2 در معرض ديد مردم قرار بدهند تا مردم بدانند چه اتفاقاتى در آن افتاده و بسيارى از افراد از اين مسئله، واقعا عبرت بگيرند. خدانگهدار.

9884 سلام عليکم با درود به بزرگوار آقاى سيد هادى خامنهاى مىخواستم بگم اگر امکان داره سران اصلاحات هر چه زودتر اين جنبش راه سبز رو راهاندازى کنند چون اين جنبش در [...] مردم هست و براساس جامعهشناسى مردم ايران هر چه محدوديتهايش بيشتر باشد طرفداران و دلبستگى به آن بيشتر خواهد بود و از اين موضوع نترسند که ممکن است محدوديتهايى ايجاد بشه براشون. چون اين موضوع در متن جامعه است و رشد خواهد کرد و روز به روز هم در حال قوى شدن است و کسانى که جامعه را نشناسند محکوم به شکست هستند.آنها که از انقلاب 30 سال پيش ما درس نگرفتند نيز خواهند آموخت اين روزگار. پس استدعاى ما اين است که هر چه سريعتر و قوىتر اين جنبش را راهاندازى کنند از محدوديت ها نترسند محدوديتها باعث قدرت و دوام بيشتر اين جنبش خواهد بود مردم آن را در دل و سينه خود دارند. خيلى متشکرم.

9885 با سلام مىخواستم بگم امروز در روزنامه شما خواندم که آقاى توکلى نامه نوشتند به رئيس قوه قضائيه و خواستند که اعتماد ملى آزاد بشود و مراجعى که اعتماد ملى را توقيف کردند اينها محاکمه بشوند. واقعا مىخواستم به شجاعت ايشان آفرين بگم و همچنين به شما که چاپ کرديد خيلى ممنون. خداحافظ.

9886 سلام عرض مىکنم خسته نباشين من به خاطر اينکه وقتتون زياد گرفته نشه خيلى مختصر عرض مىکنم من يه کارگرى هستم که سه تا دانشجو دارم در خيابان کريمخان کار مىکنم اسم من صدرايى در يک مجتمع کار مىکنم مجتمع تجاري، ادارى نگهبان هستم. معنى عدالت رو بعداز 55 سال سن تازه فهميدم که آدمى تو دستگاه دولتى کار مىکند برجى يک ميليون تومان حقوق مىگيره سهام عدالت به او تعلق مىگيره ولى من که در يک مجتمع کار مىکنم امثال من در آ‌نجا زياد است ولى برجى 270 الى 300 تومان حقوق مىگيريم سهام عدالت به ما تعلق نمىگيره. چرا مگر ما جزء اين ملت ايران نيستيم؟ چرا کسى به داد ما نمىرسد؟ خواهش مىکنم عرايض بنده را به گوش مسئولان برسانيد که هيچ جا اصلا دسترسى به کسى نداريم نه کسى ما را يارى مىکند نه دستمونو مىگيرد سهام عدالت را بايد به ما هم بدهند. از تون خيلى ممنونم که گرفتارىهاى مردم رو گوش مىکنيد و به گوش مسئولان مىرسانيد. خيلى متشکرم.

9887 الو مىخواستم بگم آفرين بر محمد مطهرى فرزند خلف شهيد مطهرى حق است که ديدگاه ايشان در روزنامه مورخ 29/5/88 حيات نو توسط روزنامه شما و روزنامههاى ديگر بارها چاپ شود و از آنهايى که هر سخن و خبر دشمن را خلاف مصلحت نظام مىدانند اظهارنظر خواسته شود .

9888 به نام خدابنده وابسته به هيچ گروه و جناحى نيستم ولى اگر طرفداران روزنامه روزنامهتون که از آقاى صانعى دم مىزنند به عرضشون برسونم مرجع بايد در شخصيت بالايى قرار بگيره و وابسته به گروه و جناحى نباشد [...] التماس دعا.
حيات نو: همين که حمايت از بعضى سابقه‌داران انقلاب را حمايت از غارتگران بيت‌المال دانسته‌ايد نشان مى‌دهد اگر وابسته به جناح نيستيد ولى تحت تاثير حرف‌هاى آنها هستيد چون اين تعبير و اين تهمت را آنها زده‌اند و البته به خاطر همين تهمت بايد محاکمه شوند.

9889 الو سلام. خسته نباشيد در مورد صحبت آقاى جوانفکر که گفته بود آقاى ابطحى بعد از رفتن به زندان متوجه شدند چاقى براى سلامت روح و جسم ضرر دارد پيشنهاد مى‌کنم که دوست عزيزمان برادر آقاى ح-ن و نيز رئيس ستاد.... آقاى ح- ف را هم يه مدت ببرند زندان در همون شرايط نگهدارى بشن شايد آنها هم کمى لاغر بشن.

9890 با سلام و خسته نباشيد ضمن تبريک به نظام بابت برگزارى موفق اين دادگاهها مىخواستم بگم که بىخودى از اين دادگاهها انتقاد نکنيد پته مته مشارکتى‌‌ها ريخته رو آب، شما هى داريد ذهنها را منحرف مىکنيد مقاله امروزتونو خوندم خيلى مزخرف بود مسائل مالى که مطرح شده درسته ولى شما چرا اصل قضيه رو نمىگيريد؟ چى شده مىخواستيد براندازى کنيد و به کجا رسيد؟ بهتره که به اعتقاد من و همه مردم ايران شما راهتونو از اينايى که کودتا بخوان راه بندازن و اسمشون وطنفروشه غير از اين هيچ چيزى نيست آقاى ... و ... و ... خائن‌ترين فرد ايران اينا قصد براندازى داشتن نتونستن. شما چى داريد طرفدارى مىکنيد؟ خدانگهدار.

9891 الو سلام عرض مىکنم من يک شهروندم از تجريش رد مىشدم اين کارگرها، بنا و عمله در يک گوشهاى دست به زانو نشسته بودن دوست دارم دولت به اينايى که فقط تابستون مىتونن کار کنن که هنوزم بيکارن يه فکرى به حال اين ماه رمضون بهشون بکنن اونا هم زن و بچه دارن زندگى دارن يک قرون درآمد ندارن خيلى افسرده بودن دست به زانو نشسته بودن. تشکر مىکنم. مرسي- خداحافظ

9892 سلام عليکم خسته نباشيد من مىخواستم در باره وضعيت جامعه بگويم نبايد وضعيت امروز به يک زودپزى شبيه شود که اين زودپز داخلش در حال داغ شدن باشد اما به علت آنکه محفظه عبور هوا يا همان سوپاپش بسته است به صورت خيلى فشرده در حال کار است و احتمال داره منفجر بشه هر لحظه. از شما خواهشمندم فضاى آزادى را به وجود بياوريد.


هیچ نظری موجود نیست: