سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۱۳

کروبی خواهان حضور مردم در روز قدس شد



راديو فرانسه : دبیر کل حزب اعتماد ملی در این دیدار، روز قدس را میراث دوران امام خمینی دانست و گفت سران اصلاحات طبق معمول در این روز حضور خواهند یافت. وی از مردم خواست با شرکت در این مراسم، "مراقب اوضاع و احوال بوده و از پرداختن به شعار های انحرافی بپرهیزند."

بگزارش سحام نیوز، مهدی کروبی در سخنانش خطاب به اعضای شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب گفت " ااکنون زمان شفاف گویی، ایستادگی، اعلام موضع و برون رفت از انفعال است. همه ما باید در چهارچوب قانون اساسی، اندیشه های امام و جمهوری اسلامی ایران تلاش و کوشش کنیم."

وی با اشاره به حوادث بعد از انتخابات گفت "اکنون درموقعیت سختی قرار داریم که در گذشته نیز از آن عبور کردیم که باید همه احزاب سیاسی ایستادگی کرده تا به اهداف و مقاصد خود برسیم. امروز زمان کلی گویی، تحریک دیگران و اظهار نظرهایی که ضرر آن متوجه پیاده نظام و جوانان شود گذشته است اکنون اگر کسی موضع گیری می کند باید آماده فشارها، تهمت ها و نارواها باشد. اکنون دوران پراخت هزینه ها است نباید با حرف های نسنجیده خود دیگران را تحریک کنیم."

مهدی کروبی در اشاره به اظهاراتاخیر فرمانده سپاه پاسداران کهاصلاح طالبان را متهم به براندازینظام اسلامی کرد گفت: " سخنانایشان داری سه مقوله است کهدر مقوله اول بنده به مصلحت سپاهنمی بینم که وارد مسایل سیاسیشود، درمقوله دوم نقل قول اززندانیانی است که اطلاعی ازشرایط آنان موجود نیست و سوممقوله آقایانی است که در بیرون اززندان هستند که ابتدا خود آنان درخصوص صحت و سقم، توجیه و تحریف آن یا کذب بودن آن اظهارنظر کند."

منبع پیک ایران

هیچ نظری موجود نیست: