سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۷/۵

بیانیه شاخه دانشجویی جبهه مشارکت ایران اسلامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی

نوروز/بیانیه شاخه دانشجویی جبهه مشارکت ایران اسلامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی

به نام خدا
دانشجویان، اساتید، دانشگاهیان و ملت بزرگ ایران
سال تحصیلی جدید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی در حالی آغاز می شود که تعدادی از اساتید و دانشجویان بدلیل حق خواهی و دفاع از رای مردم همچنان در بند و تحت سخت ترین شرایط به سر می برند. عزیزانی چون سعید حجاریان، محسن میردامادی، عبدالله رمضان زاده و داود سلیمانی که بهترین سالهای عمر خویش را در راه استقلال ، آزادی و عدالت و بلندای نام اسلام و ایران گذرانیده اند ، کسانی که در پاسخ به ندای خمینی کبیر، پاک باخته در عرصه های مختلف جهاد و شهادت حاضر شدند و پیروی از آن پیر فرزانه را بارها و بارها به اثبات رسانیده اند درکنار اسرای مطلوم و سربلند جنبش دانشجویی ایران بویژه علی تاجرنیا، سید شهاب الدین طباطبایی، عبدالله مومنی، جهانبخش خانجانی و احمد زیدآبادی که اینک در بند ظلم اسیرند.
تاریخ مبارزات رهایی بخش ملت ایران گواه بیش از شش دهه تلاش بی وقفه و فداکارانه دانشگاه وجنبش دانشجویی برای نوسازی ساختارهای متصلب و نا کارکرد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استبداد زده ایران است.
ایران امروز در برهه ای حساس از تاریخ خود به سر می برد، زمانی که چون سالهایی نه چندان دور ندای الله اکبر جرم است و فرزندان راستین انقلاب در معرض تهدیدها و فشارهای کسانی هستند که از اسلام جز نامی و از انقلاب جز ادعایی ندارند. آنچه که در چند ماه اخیر عیان گشت حاصل زنده شدن دوباره منش و آرمان واقعی امام خمینی (ره) در سایه حضور دوباره یاران صدیق و پیروان واقعی وی در عرصه انتخابات و پایمردی های آنان در راه احقاق حقوق ملت بود. فضای قبل از انتخابات خبر از آشتی مردم با عرصه اجتماعی داشت، سیاست بار دیگر از موجودی مطرود و عرصه ای نا مطمئن به ضرورتی گریز ناپذیر از زندگی تبدیل شده بود. جامعه ایرانی باور کرده بود که در عرصه اجتماعی و تحولات سیاسی منافعی دارد که نمی تواند از اعمال حداقل قدرت خود در آن که همان یک رای بود چشم پوشی کند. موج سبزی که شور و شعور را در هم آمیخته بود و چون بارانی بر تن تشنه سیاست ایران بارید. ادامه:

بیانیه شاخه دانشجویی جبهه مشارکت

هیچ نظری موجود نیست: