سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۷/۵

حمله شدید به هاشمی و فرزندانش در مجلس

نماينده مشهد اظهار داشت قرائن و شواهد اسناد و مدارك و صحنه‌هايي كه از رسانه هاي ملي پخش شد نقش افرادي چون مهدي هاشمي رفسنجاني را در حوادث اخير نشان داد و بنا بر گزارش‌هاي مسوولان امنيتي مسووليت ستاد تخريب برعهده داشته است.

به گزارش ایلنا: جواد كريمي قدوسي، نماينده مشهد در پايان جلسه علني روز يكشنبه در تذكري آيين‌نامه‌اي اظهار داشت پس از گذشت (يك قرن) از استقرار حكومت ناب اسلامي ملت بزرگ و مسلمان ايران در ايام اخير شاهد بودند كه فتنه اكبر در چندماه گذشته به ميدان آمد و به جنگ ارزش‌ها برخاست.

وي افزود: هم‌اكنون شنيده و ديده‌ايم كه اين فتنه شكست خورد و تير آن كمانه كرد و بر قلب فتنه‌گر نشست و او را از پاي درآورد و بر زمين انداخت.

اين نماينده عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس تصريح كرد: اين پيروزي بزرگ بار ديگر همان دست غيبي كه در لحظات خطر به ياري امت مظلوم برآمده بود را نمايان و مردم و كشور را از الطاف آن بهره‌مند كرد.

نماينده مشهد خاطرنشان كرد: فتنه و فتنه‌گر آنجا كه آشوب و بحران، منافع دنيوي و نفساني آنها را تامين كند، قهرماني ميدان، آشوب و تخريب هستند و آن زمان كه آرامش، آشتي و صلح، منافع نامشروع آنها را حفظ كند، مصلح مديران و خيرخواه امت در عرصه آرامش مي‌شوند.

قدوسي تصريح كرد: طرحي كه به اسم جمعي از خيرخواهان اخيرا مطرح مي‌شود را بايد در فضاي فوق شناخت، اما آرامش و امنيت حكومت و امت اسلامي با حفظ پرفروغ ماندن شعله جهاد في‌سبيل‌الله در برابر فتنه از اهداف ولي امت اسلام براي رسيدن به اهداف والا مي‌باشد.

وي ادامه داد: همانگونه كه رهبر فرزانه انقلاب در نماز عيد سعيد فرمودند كه اعترافات افراد بازداشت‌شدگان اخير در مورد خودشان مسموع و داراي حجت است اما اعتراف آنها در مورد ديگران مسموع نيست و از حجيت برخوردار نيست.

وي افزود: قرائن و شواهد، اسناد، مدارك و صحنه‌هايي كه از رسانه ملي پخش شد نقش افرادي همچون مهدي هاشمي‌رفسنجاني در حوادث اخير را نشان داد. بنابر گزارش‌هاي مسوولان امنيتي و انتظامي در جلسات كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي، وي مسووليت ستاد تخريب را برعهده داشته و هاشمي‌زاده ديگر را كه در وسط خيابان‌ها در تحريك آشوبگران بر طبل فتنه مي‌كوبيد را مردم مشاهده كردند. مردم ديدند و شنيدند كه افرادي همچون موسوي و كروبي آنچه از دستشان برآمد را براي از بين بردن آبروي اسلام، نظام اسلامي شهدا و امام(ره) و حقوق ملت انجام دادند.

وي خطاب به آيت‌الله آملي لاريجاني گفت: حال سوال و خواست امت اسلام از رئيس قوه قضائيه اين است كه با آمدن شما اميدي براي برخورد با فتنه‌گران به همراه آورديد، اين است كه كي و كجا قوه عدليه، گريبان اين فتنه‌گران را كه سازماندهي ديگران را برعهده داشتند، خواهد گرفت.

قدوسي همچنين از مواضع و سوال‌هاي روشنگرانه جمعي از اعضاي مجلس خبرگان رهبري از جمله آيت‌الله علم‌الهدي امام جمعه مشهد در اجلاسيه اخير در مورد فتنه و نقش برخي‌ها در اين فتنه‌ها و بيانيه انقلابي و ارزشمند مجلس خبرگان در حمايت از رهبر معظم انقلاب اسلامي و محكوم كردن فتنه و فتنه‌گران تشكر كرد.

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=8927

هیچ نظری موجود نیست: