سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۷/۵

رابطه نامشروع در غار حرا!

یکشنبه، 5 مهر ماه 1388 برابر با 2009 Sunday 27 September

سایت هم میهن: منابع آگاه عربستان فاش كردند نیروهای هیئت امر به معروف و نهی از منكر عربستان سعودی چند روز پیش حدود 28 زن و مرد اندونزیایی را كه برای برقراری روابط نامشروع به كوه «ثور» در نزدیكی شهر مكه مكرمه رفته بودند را بازداشت كردند.

این نیروهادر این حمله موفق شدند هفت مرد و 21 زن را بازداشت كنند كه تمام آنان از اندونزیایی های مقیم عربستان سعودی هستند.

این هفت مرد اندونزیایی با ظاهری بد و زنان با آرایشی بسیار شنیع و زننده در نیمه شب بازداشت شدند. افراد بازداشت شده در اعترافات خود فاش كردند كه قصد داشتند در یكی از غارهای این كوه با یكدیگر رابطه برقرار كنند زیرا به گفته آنان براساس احادیث و روایت كودكی كه در آنجا و بدان ترتیب متولد شود «بركت» است! و كودكی اینگونه متولد شود « بركتی» است كه از خداوند بر آنان نازل شده است!

منابع آگاه سعودی اعلام كردند این 28 نفر به كمیته تحقیق در اداره مهاجرین خارجی تحویل داده شدند تا پس از لغو مدارك اقامت آنان به كشور اندونزی تحویل داده شوند.

در سال های گذشته نیز نیروهای هیئت امر به معروف و نهی از منكر عربستان 62 مرد و زن از كشورهای شرق آسیا را به همین صورت در همین جا بازداشت كرده بودند.

به نظر می رسد برخلاف این اظهارات اقدام این افراد بخشی از یك توطئه برای ضربه زدن به قداست غار حرا و محل عبادت و بعثت حضرت رسول (ص ) باشد.

منبع: روزنامه جمهوری اسلامی

ایران پرس نیوز http://www.iranpressnews.com/source/065993.htm

هیچ نظری موجود نیست: