سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۷/۲

اعتراف کودتاگران به پرده نویسی یک سناریوی کثیف دیگر

سایت نوروز: برنامه دروغ‌پرداز بیست و سی در ادامه افشای جنایات کودتاگران، پس از ناکامی در پروژه ناکام ترانه موسوی که سرانجام به رو شدن دست قاتلان این دختر جوان انجامید، این بار بیست و سی به سراغ یکی دیگر از قربانیان حوادث پس از انتخابات رفت که این بار به جای جانشان، حیثیت و شرف و آبروی خانوادگی‌شان را نشانه رفته بود و از آنان به عنوان ابزاری برای جنگ روانی و تبلیغاتی و هجمه به احزاب و رسانه‌های اصلاح طلب استفاده کرده بود. سعیده پورآقایی، دختر نوجوانی که خبر شهادتش چندی پیش توسط رسانه‌های اصلاح‌طلب و سایت نوروز منتشر شد، به کثیف‌ترین وجه ممکن به تله‌ای برای رسانه‌های اصلاح‌طلب بدل گردید و با طراحی سناریویی مشمئزکننده از سوی کودتاچیان، این دختر جوان و مادرش قربانی یک بازی سیاسی کثیف شدند که در آن هدف به دام انداختن و ضایع ساختن رسانه های اصلاح‌طلب و ساقط کردن آنان از اعتبار خبری بود. بعد از این سیاه‌بازی که روسیاه اصلی آن کسی جز خود سناریوپردازان کودتاچی نبودند، سایت نوروز، لازم می‌داند جزئیاتی را در رابطه با چگونگی انتشار خبر شهادت سعیده پورآقایی به اطلاع هم‌وطنان عزیز برساند تا معلوم شود، پرده‌نویسان این خیمه‌شب‌بازی ننگین چه کسانی بوده‌اند، اصلاح‌طلبان یا کودتاچیان؟

در اوایل شهریور ماه زنی با تماس با کمیته پیگیری آسیب دیدگان حوادث پس از انتخابات که از سوی دو کاندیدای اصلاح‌طلب تشکیل شده بود اعلام کرد که فرزندش در جریانات پس از انتخابات کشته شده است. او همچنین اضافه کرد که خودش همسر شهید است و دختر کشته شده‌اش هم تک فرزند بازمانده از آن شهید بوده است که عده‌ای او را به جرم گفتن الله‌اکبر در پشت بام خانه دستگیر کرده‌اند و بعد هم جسدی نیمه سوخته را به وی نشان داده‌‌اند. این زن گفت که از روی خال بدن دخترش وی را شناسایی کرده است.

دباله مطلب را از ایران پرس نیوز از لینک زیر بخوانید:

- اعتراف به اعمال شکنجه های وحشیانه در زندانهای رژیم


از فاشيسم تا ساديسم، نگاهی به کهريزک بازتوليد نوين جمهوری

ميدان زنان:آينا قطبی يعقوبی
گروهی از ماموران فاشيست، جوانان روستاهای حومه خود را برای تشکيل جمهوری سالو دستگير می کنند. اين دستگيری ها به دستور چهار فرد ثروتمند و صاحب قدرت اجرايی صورت می گيرد: رييس جمهور، اسقف، دادستان و يک دوک.

آمرين از ميان اين جوانان 9 دختر و 9 پسر را انتخاب کرده با خود به قصر سيلينگ می برند. قصری دورافتاده و پنهان در ميان کوهستان. دنيايی به غايت انتزاعی و مسدود مکان که کسی را يارای ورود به و يا خروج ازآن نيست. آنها در اين قصر يک جمهوری ساديستی به نام جمهوری سالو را به مدت 120 روز بنيان می نهند.

برطبق قانون اساسی سالو سه مرحله از برنامه های اجرايی در اين مدت پيش روی اين جوانان قرار می گيرد. مرحله اول، محفل جنون (2)ناميده می شود. در اين مرحله برای جوانان داستانهای اروتيک روايت می شود و در حين اين روايات، آنها را کتک زده، برروی آنها ادرار کرده و به شيوه های خشونتباری به آنها تجاوز می کنند. 18 دختر و پسر جوان مجبورند تا به شيوه حيوانات بر روی چهار دست و پا حرکت کرده و برای غذا التماس کنند.

مرحله دوم، محفل مدفوع(3) است که در اين محفل، جوانان مجبور به خوردن مدفوع شده و همچنين موظف هستند تا ميزان مدفوع خود را کنترل کنند، چرا که رفتن به توالت منوط به اجازه عاملين خشونت است. اجازه ای که به ندرت صادر می شود.

مرحله سوم و آخرين مرحله، محفل خون(4) نام دارد. در اين قسمت افرادی که از قوانين سرپيچی کرده و به طور کامل به جمهوری سالو، تن نسپرده اند، مجازات می شوند. عقوبتی سخت که به مرگ می انجامد. از تجاوز گرفته تا بريدن زبان و کندن پوست سر و حلق آويز کردن.(5)

سال 1388، سوله کهريزک، ايران

گروهی از جوانان در خيابان های تهران به جرم اعتراض به نتيجه انتخابات دستگير شده و به سوله کهريزک، مکانی دور افتاده و محصور در بيابان برده می شوند. فضايی مخوف و مسدود مکان بدون امکانی برای ورود و خروج.
جوانان دستگير شده، مجبور به شنيدن روايات شنيع پورنو درباره خود شده، کتک می خورند. امکانی برای رفتن به توالت ندارند و در بسياری موارد بنا به گفته آزاد شدگان مجبور می شوند تا مدفوع بخورند و يا به سر و صورتشان ماليده می شود.(6) بارها مورد تجاوز قرار می گيرند از آب و غذا خبری نيست و بسياری در اين مدت می ميرند.

دنباله مطلب را از روشنگری در لینک زیر بخوانید:

از فاشيسم تا ساديسم، نگاهی به کهريزک بازتوليد نوين جمهوری


رئیس دفتر آیت الله العظمی صانعی بازداشت شد

تاريخ انتشار : جمعه 3 مهر1388 شماره خبر : 2411

يولداش: رئیس دفتر گلستان آیت الله صانعی امروز بازداشت شد. شنیده ها حاکی از آن است که حجت الاسلام سید رضی قدس علوی امروز پنجشنبه دوم مهر ماه هشتاد و هشت به دادگاه ویژه روحانیون ساری احضار و سپس بازداشت شده است. به ظاهر شاکی وی فرماندار رامیان بوده است که از وی به دلیل سخنرانی در این شهر در حمایت از میرحسین موسوی در ایام انتخابات به دادگاه ویژره روحانیون شکایت کرده است.

از سایت یولداش


هیچ نظری موجود نیست: