سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۷/۷

تجاوز بخش جدايی ناپذير زن ستيزی در جمهوری اسلامی!

تجاوز بخش جدايی ناپذير زن ستيزی در جمهوری اسلامی!
ليلا پرنيان


هنوز از مرگ ندا و سهراب و کيانوش و دهها جوانی که توسط قداره بندان رژيم جنايتکار جمهوری اسلامی به قتل رسيده بودند، در بهت بوديم که خبر از نا پديد شدن دختر جوانی به نام ترانه موسوی رسيد. گويا به خانواده خبر می رسد که ترانه بخاطرپارگی وجراحت رحم به بيمارستانی در تهران انتقال داده شده و در حالت کما بسر می برد. اما قبل از آنکه اعضای خانواده اش بتوانند خود را به بيمارستان برسانند، ترانه از بيمارستان به جای نامعلومی انتقال داده می شود. اگر چه با چنين شرايطی برای آنانيکه با جنايات و ددمنشی و زن ستيزی اين رژيم آشنا بودند، ترديدی وجود نداشت که چه سرنوشتی در انتظار ترانه بود، اما بسياری از ما می خواستيم که اين سرنوشت را باور نکنيم و در دل اميدی داشتيم که بالاخره سرنخی از او در يکی از بازداشتگاهها و يا بيمارستانها پيدا شود. طولی نکشيد که تارهای اين خيال بافی پنبه شد و جسد سوخته اين دختر جوان در منطقه ای دورافتاده پيدا شد. سران مرتجع و زن ستيز رژيم به همراه صدا و سيمای اين جانيان تلاش کردند که اين خبر را انکار و تکذيب کنند.اما اين جنايات در تار وپود اين رژيم بافته شده است و بخش جدا ناپذير از نظام سرکوبگر جمهوری اسلامی می باشد.

دقيقا معلوم نيست که چه تعداد ديگر از دختران و زنان ما در دوره شکنجه مورد تجاوز قرار گرفته و سپس به قتل رسيدند و يا با تهديد و تحقير به بيرون از زندان فرستاده شدند تا بقيه عمر خود را در کلنجار دائمی با اين شکنجه بسر برند.
اما فاش شدن خبری مبنی بردفن بسياری از عزيزان ما در قطعه 302 بهشت زهرا بصورت بی نام و نشان و آشکار شدن مسئله گورهای دستجمعي، به همراه افشاگری فرزند يکی از کارکنان بهشت زهرا همه نشان از آن دارد، که ارتکاب به اين جنايات از جانب رژيم و شکنجه گرانشان ابعاد هولناکی بخود گرفته است. ادامه مطلب در سایت روشنگری:


تجاوز بخش جدايی ناپذير زن ستيزی در جمهوری اسلامی!
ليلا پرنيان

هیچ نظری موجود نیست: