سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۷/۷

همسر امام زمان بازداشت شد !


چاپ ايميل
07 مهر 1388
از مریدان همسر امام زمان می گوید : آن اوایل هر شب به من پیامک های عاشقانه می زد
( وهنگام ملاقات ) مرا در آغوش می کشید ! او می گفت: امام زمان مرا
انتخاب کرده اند و با من ارتباط مستقیم دارند !

یکی از مریدان همسر امام زمان می گوید: آن اوایل هر شب به من پیامک های عاشقانه می زد (و هنگام ملاقات) مرا در آغوش می کشید! او می گفت: امام زمان مرا انتخاب کرده اند و با من ارتباط مستقیم دارند! من ایشان را می بینم می خواهند مرا ببرند ! این خیلی زود اتفاق می افتد. محیا دختر من از ذریه معصومین است، وظیفه من این است که برای امام زمان سرباز جمع کنم !

به گزارش شبكه خبرمسیحیان فارسی زبان، سایت خبری سنی نیوز با درج مقاله ایی با مضمون " بازداشت همسر امام زمان" به قلم (عبدالله حیدری) می نویسد: در تاریخ ۸/۹/۲۰۰۹ میلادی در سایت .mohakeme.com مطلبی دیدم با این عنوان «من همسر امام زمان هستم» ابتداء خلاصه ای از این مقاله را تقدیم حضور شما می کنم: این زن سعی می کرد با برگذاری جلسات خصوصی و ادعای همسری امام زمان و داشتن علم لدنی باعث تخریب اعتقادات و برهم زدن تعادل روحی خانواده ها بشود او همچنین ادعا می کرد فرزندش فرزند امام زمان ست !.
یکی از مریدان همسر امام زمان می گوید: آن اوایل هر شب به من پیامک های عاشقانه می زد (و هنگام ملاقات) مرا در آغوش می کشید!
او می گفت: امام زمان مرا انتخاب کرده اند و با من ارتباط مستقیم دارند! من ایشان را می بینم می خواهند مرا ببرند! این خیلی زود اتفاق می افتد. محیا دختر من از ذریه معصومین است، وظیفه من این است که برای امام زمان سرباز جمع کنم!
وی مدتی صیغه یکی از هوادارانش که پسری ۲۲ ساله بود شد!. شاهدان عینی می گویند این خانم همسر سومش را موش خانه صدا می کرد!. و از او برای پذیرایی از دختران و زنانی که به محضرش! می آمدند بهره می برد!.
به من می گویند باید تنها بروی ولی من چون حس انسان دوستی و محبت زیادی دارم که خاص معصومین است نمی توانم این مسیر را تنها طی کنم و می خواهم عده زیادی را ببرم. جنس من در ظاهر مثل شما از گوشت و پوست است (ولی) من زمینی نیستم. رفتار من آموختی نیست من از جنس پلاسمایی هستم و هرگز نمی پوسم!

سر انجام این همسر امام زمان بازداشت گردید. تا اینجا برگرفته از مقاله مذکور بود.
نویسنده سایت سنی نیوز در ادامه با نگاهی واقعگرایانه و مخاطب قرار دادن عاشقان مهدی موعود امام زمان، بر حاشیه این خبر می نویسد:

عرض می شود که فرق این زن با شماها چیست؟! چرا باید او دستگیر و زندانی شود و شما به نام امام زمان حکومت و درآمد داشته باشید؟! بویژه خدمت آیات عظام و بازرگانان بزرگی که به نام دین و مذهب و عقیده از جیب ملت بیچاره نان می خورند و بساطی سرهم کرده اند عرض می کنیم که چطور است دروغ و کلاهبرداری شماها سزایش زندان و شکنجه نیست؟! یک زن بیچاره ای که با الهام از افکار و عقاید شما خواسته لقمه نانی برای خود و خانواده اش پیدا کند سزایش زندان و شکنجه است؟!
نویسنده این مقاله ادامه می دهد؛ بیش از هزار سال است که شما دروغ تولد و غیبت امام زمان را جعل کردید و دارید از مردم کلاهبرداری می کنید! در برابر هیچ کس و نظام و قانونی هم پاسخگو نیستید! آنگاه اگر کسی همین کار شما را در سطح پایین تری انجام داد باید مجرم شناخته شود؟! دروغهای شاخداری که شما به امام زمان نسبت داده اید ریشه در کجا دارد؟! کار بجایی کشیده که با وقاحت مدعی می شوید که ۲۵۰ آیه در قرآن کریم در باره این امام موهوم و افسانه بی ریشه وجود دارد! امامتی که خودش افسانه ای بیش نیست برای دنبش چطور ۲۵۰ آیه وجود دارد؟! قرآن کریم در باره یک وهم و تخیلی که دونیم قرن بعد در اذهان عده ای بوجود خواهد آمد چرا ۲۵۰ آیه باید مطرح کند؟! سود این شخصیت موهوم برای امت اسلامی چیست؟!
سنی نیوز می افزاید؛ از هزار و دویست سال پیش که گویا ایشان در غار سامرا و اخیرا در چاه جمکران استراحت می فرمایند تا کنون چه سودی از ایشان به امت اسلامی یا حتی شیعیان اثناعشری رسیده است؟! کدام سود و استفاده ای است که از کانال غار سامر و چاه جمکران به سوی شیعیان سرازیر می شود؟! اگر ایشان تشریف نداشته باشند کدام خطرات جدی متوجه امت اسلامی و شیعیان اثناعشری می شود؟! و آنگهی شماهای که وجود چنین موهومی را فرض می کنید و برایش آیه و حدیث می تراشید و معجزه و کرامات جعل می کنید و اختیار کل این جهان را به او می سپارید پس چرا نمی گذارید پرسشهای طبیعی مردم مطرح شود و به آن پاسخ داده شود تا عقلا وجود این عفریت جنی همیشه زنده! را باور کنند!؟
اگر امام زمانی وجود دارد و کنترول این جهان و تمام ذرات کون و مکان در اختیار اوست پس چرا نباید غیر از خود شماها کسانی او را ببینند؟! اگر امام زمانی وجود دارد در کجا زندگی می کند؟ چرا در غار؟ یا ته چاه؟! چرا یکه و تنها؟ ایشان چه می خورد؟! چه می پوشد؟! غذا و لباسش را چگونه تهیه می کند؟! چه کسی برایش غذا درست می کند؟ چه کسی لباسهایش را می شوید؟ چه کسی ناخنها و موهای اضافه اش را می گیرد؟ کجا حمام می رود؟! از کجا خرید می کند؟! چه غذاهایی می خورد؟ چه میوه هایی دوست دارد؟! چند تا همسر دارد؟! همسرانش دائمی هستند یا صیغه ای؟ چند همسر دائمی دارد؟ چندتا صیغه ای دارد؟ چند تا فرزند دارد؟! از همسران صیغه ای هم فرزند دارد؟!
حیدری نویسنده مطلب در ادامه سوالاتش می نویسد: ایشان اگر در آغاز غیبت کبری ۳۲۹ هجری ازدواج کرده باشد پس اولین فرزند ایشان باید بیش از هزار سال عمر داشته باشد! آیا فرزندان ایشان هم مثل خودش زنده هستند، و عمر زیاد می کنند یا اینکه عمر طبیعی دارند و فوت می کنند؟!، هر فرزند ایشان اگر بطور طبیعی صد سال عمر کرده باشد حد اقل ده نسل تا کنون عوض شده و هر نوه ایشان اگر دو فرزند به جا گذاشته باشد باید یک فامیل چندین خانواده ای داشته باشد!!.
همسران ایشان چی؟! آیا عمر طبیعی دارند و فوت می کنند یا اینکه مثل خود ایشان بیش از هزار سال عمر کرده اند و هنوز هم تا هنگام ظهور ادامه خواهند داد؟! اگر ایشان یک همسر دائمی و پنج همسر صیغه ای داشته باشند، و از هر کدام دو فرزند داشته باشند از ثبت احوال بپرسید که غار سامرا و چاه جمکران چقدر باید ظرفیت داشته باشد تا خانواده ایشان را در خود جای دهد؟!
هزاران پرسش بی پاسخ وجود دارد که هرچه شما بخواهید ادامه دهید بقول عربها مانند مطاط کش می خورد! حال این عروس خوشبخت که امام زمان از ایران انتخاب کرده معلوم نیست چندمین همسر ایشان است؟! اگر دوستان زندان اجازه بدهند خبرنگاران یک مصاحبه مفصلی با این همسر امام زمان انجام دهنم تا بخشهایی از زندگی اجتماعی و خصوصی ایشان که قطعا آموزنده خواهد بود را در اختیار ملت عزیز قرار دهیم!.
مها خانم کوچولو دختر امام زمان از این بانوی خوشبخت ایرانی نفهمیدیم چند سال دارد؟! این پرسش فقهی است که باید از مراجع عظام و ولی فقیه پرسید که آیا این فرزند معصوم علیه السلام که یک دختر است آیا می تواند برای جانشینی ولایت فقیه خودش را کاندید کند یا خیر!؟.
پس اجازه بدهید تا زمینه مصاحبه با همسر امام زمان مساعد شود تا بتوانیم ترتیب مصاحبه ای با دختر ایشان مها خانم را نیز بدهیم تا آن زمان با شما عزیزان خدا حافظی کنیم.
نویسنده در انتهای مطلب خود با یك نتیجه گیری اینگونه مطلبش را به پایان می رساند كه؛ فقط توجه داشته باشید که از قرار معلوم از این پس ما شاهد حضور بخشی از خانواده امام زمان در درون جامعه خواهیم بود. و احتمالا فعالیت هایی نیز در بخشهای مختلف بویژه سیاسی و اقتصادی خواهند داشت!!.
مثلا ممکن است یک فرزند یا نوه ایشان اداره بعضی شرکتهای بزرگ اقتصادی را در دست بگیرد، یا اداره حوزه علمیه قم یا دانشگاه امام صادق یا وزارت ارشاد را در دست بگیرند، کارشناسان معتقدند ظهور امام زمان ممکن است شکل جزئی داشته باشد، یعنی ابتدا خانواده ایشان وارد بدنه حکومت بشوند و کم کم خود اعلان ظهور فرمایند. پس تا رسیدن اخبار تازه تری از خانواده امام زمان همه شما را به خداوند قادر توانا و شنوای دانا می سپارم.

منبع : سنی نیوز

منبع سیخونک: شبکه خبر مسیحیان فارسی زبان

هیچ نظری موجود نیست: