سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۲۹

سه ضربه محکم بر پیکر نظام جمهوری اسلامی وارد شده است

یکشنبه 29 شهریور ماه سال 1388 ساعت 6:43 PM

امواج پرخروش ملت سبز ایران برای سومین بار در 27 شهریور 1388بر سنگ و صخره شکننده جمهوری اسلامی کوبید و این شکنندکی را بیشتر و بیشتر کرد.

تا کنون مردم با سه حضور میلیونی و چندین حضور کوچک و بزرگ ضربه های مختلفی را به پیکر جمهوری اسلامی وارد کرده و این پیکر نحیف را ضعبف تر و نحیف تر کرده اند . اولین ضربه کوبنده 25 خرداد 1388 با حضور میلیونی مردم بر این پیکر وارد شد . دومین ضربه 30 خرداد 1388 با حضور شجاعانه مردم و قتل عام انان همراه بود که این حرکت شاید مهمترین و بزرگترین ضربه وارده بر این پیکر نحیف بود . سومین ضربه هم در 27 شهریور 1388 با حضور مردم سبر پوش در روز سبز قدس وارد شد . علاوه بر این سه حرکت عظیم مردم با رفتارهای دیگری همچون الله اکبرهای شبانه و تجمعات کوچک و بزرگ با هر مناسبت مثل شب قدر و شبهای دگر که با عقب نشینی و ترس نظام همراه بود ضربات متعددی را به این نظام وارد کرده اند و ترس و شکنندگی در تمام اجزا این رژیم نمایان شده است .

این حرکات مردم همچون امواج خروشانی است که به سنگ و صخره ساحل برخورد کرده و این به ظاهر سخت جسمان را با فرسایش خود خورد کرده و در هم فرو می ریزند و جنبش سبز ایران هم با حرکات خود و تداوم خود این دژخیم را در هم خواهد شکست

وبلاگ: ندا نماد دموکراسی ایران

هیچ نظری موجود نیست: