سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۲۰

نماز جمعه؛ خامنه ای برای معترضان خط و نشان کشید

به گزارش خبرگزاری فرانسه از تهران، خامنه ای امروز در نماز جمعه اعلام کرد حکومت اسلامی قاطعانه با آنهايی که در برابرش بایستند، برخورد خواهد کرد.

خامنه ای گفت، با آنهايی که بخواهند علنا به روی نظام شمشیر بکشند، برخورد خواهد شد.

خامنه ای همچنین با تاکید بر ادامه برنامه های اتمی گفت، جمهوری اسلامی باید محکم بر سر مواضع خود در زمینه فعالیتهای هسته ای بایستد.

خامنه ای گفت، عدم ایستادگی در این مورد یا در موارد دیگر، انحطاط رژیم را بدنبال خواهد داشت.


تدارکات ویژه امنیتی و جمعیتی برای نمازجمعه کذایی

سایت موج آزادی: خبرهای رسیده حاکی از آن است که نمازجمعه امروز به مراتب بیشتر نماز‌جمعه‌های پیشین رهبر نظام، از تدارکات ویژه امنیتی و تلاش‌های خاص برای افزایش جمعیت برخوردار بوده است.

از روز پنجشنبه که دور تا دور محوطه‌ی دانشگاه تهران با پارچه‌های سیاه پوشانده شد تا آنچه در داخل دانشگاه اتفاق می‌افتد از بیرون دید نداشته باشد، مشخص بود که برنامه‌های امنیتی متفاوتی در این نمازجمعه در جریان است.

بر اساس این گزارش، در محوطه‌های باز دانشگاه تهران نیز داربست‌های زیادی کار گذاشته شده بود که یکی از علت‌های وجود آنها، نصب دوربین های مدار‌بسته برای کنترل زوایای مختلف نماز جمعه بود.

همچنین در اطراف محل برگزاری نمازجمعه، وجود دهها اتوبوس که کاغذهایی با عنوان بسیج ادارات بر روی شیشه‌ی جلوی آنها نصب شده بود، نشان از حضور گسترده‌ی کسانی می‌داد که به طور طبیعی به نماز جمعه نمی‌آمدند و این بار با اجبار اداری در این برنامه حضور یافته‌اند.

هیچ نظری موجود نیست: