سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۲۰

در میان سفیران بركنارشده از سوی دستگاههای نظارتی، سفیری با ۲۰ سال سابقه حضور دارد که فرزند وی مدتی است به مسیحیت گرویده است و ...


همزمان با رای اعتماد مجلس به کابینه و در زمان بررسی صلاحیت متکی وزیر پیشنهادی برای وزارت امور خارجه، خبری منتشر شد مبنی بر جابه جایی ۴۰ سفیر و فرستاده سیاسی ایران که مخالفان متکی از این موضوع برای فضاسازی علیه وی بخوبی استفاده کردند.
به گزارش شبكه خبر مسیحیان فارسی زبان سایت جهان با بیان این مطلب می نویسد، با پیگیری های به عمل آمده مشخص شد که این ۴۰ سفیر و نماینده سیاسی ایران در سفارت خانه های خارج از کشور پس از پایان ماموریت و ارزیابی های کارشناسی و داشتن نمره منفی در کارنامه خود تغییر پیدا کرده اند.

نکته ای که در این خبر در خصوص آن بزرگنمایی شده اشاره به سابقه ۲۵ ساله افراد کنار گذاشته شده است که در حال حاضر مشخص شد برخی از این افراد بواسطه فعالیت های غیر مرتبط و متاسفانه فعالیت های تجاری شخصی و مسائل امنیتی به تقاضای مراکز و نهادهای نظارتی به ماموریت آنها پایان داده شد.
همچنین سایت جهان به نقل از یك مقام آگاه می نویسد، بركناری بعضی از این سفرا در حالی است که در میان این افراد، سفیری با ۲۰ سال سابقه كارسفارت حضور دارد که فرزند وی مدتی است به مسیحیت گرویده و درهمان كشورباقی ماند. این مقام آگاه از ذكر نام سفیر و و فرزندش و كشورمحل اقامت آنان سخنی به میان نیاورد.

همچنین برکناری برخی از این افراد بواسطه فضایی که در سفارتخانه ها بوجود آورده بودند باعث خوشحالی و شادی پرسنل حاضر در سفارتخانه گردیده است. !

به گزارش fcnn، رشد مسیحیت امروزه در ایران در بین عموم اقشار مردم در شهرها و روستاها رو به گسترش می باشد، طبق منابع خبری، خداوند كار عجیب خود را نیز همواره با دعاهای كلیسا و ایمان داران بیداری عظیم روحانی ای را در بین مسئولان نظام و فرزندانشان چه در داخل و یا خارج از كشور آغاز كرده و از طریق راههای مختلف ایشان را با پیغام خوش انجیل آشنا می سازد تا قلبشان را به عیسی مسیح بسپارند.

خوشبختانه با وجود ادامه جفاها، خانواده خداوند همچنان در حال رشد است. " کار خدا در ایران، شهادتی عالی برای قدرت کلام اوست."

گفتنی است که در میان تمام این جفاهای سخت، کلیسای ایران با سرعتی باور‌نکردنی در حال رشد است. تعداد ایمانداران کشور، همانند کشورهای دیگری که میزان جفا در آنها بالاست، به شدت رو به افزایش می‌باش

شبکه خبر مسیحیان ایران

هیچ نظری موجود نیست: