سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۲۰

آیا می شود از شخص شما شکایت کرد؟

وبلاگ پرسش از رهبري:

-انقلاب اسلامی با شعار تحقّق «عدل علی» توسط مردم پیگیری شد و همه علما و خطبا و روشنفکران و دانشمندان مداحان از جوانمردی ها، اخلاقیات و مروّت امام علی و نحوه حضورش در دادگاه و نشستن در مقابل قاضی هم اندازه شاکی و نگرانی از خلخالی که از پای زن یهودی در می آورند، مثال ها می زنند. آیا در این نظامی که شما ساخته اید و داعیه انتخاب اصلح را دارید میشود از شخص شما شکایت نمود و بدون ترس و هراس آن را به محاکم سپرد؟ اینکه سهل است، از منسوبین و منصوبین شما هم نمی توان شکایت کرد. آیا این همان «عدالت وعدل علی» است که بدان بشارت داده شده بودیم؟ اینکه هیچکس نمی تواند بدون ترس و لکنت زبان با شما علنا سخن گوید و در حضور مردم و ملاء عام از شما پرسش کند بدون اینکه از عاقبت رفتار فدائیان شما دلهره و وحشت نداشته باشد، کجایش به عدالت نزدیک است؟

- وجدان عمومی مردم «راستگو را از دروغگو» و «مومن را از غیر مومن» و «ریا کار را از غیر ریا کار» و «امانتدار را از خائن به امانت» و «خادم را از خائن» به صورت ملموس و محسوس تشخیص می دهد و نیازی به حجّت و برهان و استدلال های ریز و درشت ندارد. در این میان آنچه مشخص است طی سی سال جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی، صحت و سلامت و راستگوئی و درستکاری عموم مسئولین و عدم سلامت و صحت و امین بودن بعضی دیگر برای مردم آشکار و روشن شده است. چگونه میشود از فساد و تبعیض و بی عدالتی دم می زنید ولیکن شخصیتهایی که فساد و تبعیض و بی عدالتی در رفتار و مدیریت سی ساله آنها مشاهده نشده، همچون آقایان موسوی و خاتمی اینقدر مورد بغض و بی مهری شما قرار می گیرند؟ از آقای احمدی نژاد علیرغم اینکه مردم بطور وسیع از گفتار و پندار و کردار ایشان جز دروغ، نیرنگ و ریاکاری و اتهام زنی و خدعه گری به صورت ملموس و محسوس چیزی در این سال ها ندیده اند اینگونه دفاع می کنید؟ این همه دفاع از ایشان به رغم اینکه در موارد متعدد در موضع اتهام به فساد و تبعیض و بی عدالتی است و اجازه ندادن برای کشف حقیقت، در چیست؟ و اینهمه بی مهری و بغض و کینه و جفاورزی به آقایان موسوی و خاتمی و هاشمی علیرغم اینکه در دو مورد اول وجدان عمومی جامعه از خواص و عوام بقول خود شما، کوچکترین ایراد و اشاره و سابقه ای به خطا و فساد وجود ندارد و در مورد آقای هاشمی هم شخصاً بر صحت و سلامت اخلاقی و عملکرد ایشان تاکید کردهاید، در چیست؟ چرا آنانکه مدعی ذوب در ولایت شما هستند در ابراز عقیده علیه این آقایان، این همه حسود و وقیح و صریح اند و شما هم کوچکترین اقدام عملی علیه آنها نمی کنید؟ آیا این موارد بی عدالتی و تبعیض و فساد نیست ؟

- چگونه تکذیب علمایی همچون آیت الله جوادی آملی که سلامت شخصیتی اش بر همگان آشکار است را نادیده می گیرید و ادعای آقای احمدی نژاد را در مورد هاله نور ترتیب اثر نمی دهید؟ چنانچه بنا به نظر کارشناسان بی طرف ملی و بین المللی دروغگوئی ایشان اثبات شود، آیا شما هنوز مصلحت شرعی و یا قانونی برای خود می بینید که از ایشان دفاع کنید و جایگاه معنوی تصدی امور جامعه را ملّوث به این شبهه و مواضع اتهام نمائید ؟ آیا این ظلم و جور و فسق آشکار نیست؟ چرا اعلام نمی کنید هر کس دروغ، خطا، خلاف، اتهام زنی، کینه و غرض ورزی، خیانت در امانت، عدم وفای به عهد، توصیه به فساد از ایشان دارد بدون ترس و واهمه و اضطراب برای یک هیئت داوری بی طرف بفرستد و اگر آنان به این نتیجه رسیدند که موارد متعدد و صحیح است، ایشان را عزل نمایند و اگر درستکارند تطهیر و ابقاء نمایند؟

جرس

هیچ نظری موجود نیست: