سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۵

در پیام تبریک کروبی به لاریجانی تاکید شد رسالت شما برای برگشت اعتماد ملی دو چندان است

۴ شهریور ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۲۷: سحام نیوز : مهدی کروبی با صدور پیامی انتصاب صادق لاریجانی را به عنوان ریاست قوه قضاییه تبریک گفت و تاکید کرد : " با توجه به شرایط حساس سیاسی و اجتماعی جامعه که اعتماد ملی مورد خدشه واقع شده است رسالت شما در این جایگاه دو چندان است . "

سحام نیوز : مهدی کروبی با صدور پیامی انتصاب صادق لاریجانی را به عنوان ریاست قوه قضاییه تبریک گفت و تاکید کرد : " با توجه به شرایط حساس سیاسی و اجتماعی جامعه که اعتماد ملی مورد خدشه واقع شده است رسالت شما در این جایگاه دو چندان است . "
در این پیام آمده است :
بسمه تعالی
جناب آقای حجت السلام والسمین صادق لاریجانی
انتصاب شایسته جنابعالی که از خانواده ای روحانی ، علمی و متعلق به بیت فقاهت و مرجعیت می باشید را به ریاست قوه قضائیه تبریک می گویم . با توجه به شرایط حساس سیاسی و اجتماعی جامعه که اعتماد ملی مورد خدشه واقع شده است رسالت شما در این جایگاه دو چندان بوده ، لذا امیدواریم در اجرای قانون اساسی ، دفاع از آزادی های قانونی و حقوق شهروندی و تحقق عدالت قضایی به منظور دفاع از حیثیت نظام و جایگاه مردمی آن به بهترین وجه انجام وظیفه کنید . از خداوند متعال برای جنابعالی در مسئولیت خطیرِ جدید و نیز برای قاطبۀ قضات شریف، توفیقات روز افزون طلب می کنم . البته جا دارد همگان، از زحمات و تلاش های آیت الله هاشمی شاهرودی که در طول یک دهه پر فراز و نشیب ، سکاندار دستگاه قضایی بودند سپاسگزاری نمائیم.

و من الله توفیق
شیخ مهدی کروبی

بالاترین دلیشس توییتر فرندفید فیس‌بوک Share in Google Reader

هیچ نظری موجود نیست: