سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۵/۳۱

هوش سرشار كروبي عزيز در يافتن حلقه مفقود طراح ترانه گيت سيما (رسوايي مصاحبه جعلي ترانه موسوي) موجب استيصال در كودتاچيان

  • كروبي به طور خلاصه مي گويدطائب باجناق خود حجت الاسلام شاهمرادي را براي اجراي نقشه شوم خود انتخاب ميكند و او كه برادر همسر يك همنام ترانه موسوي است وارد اين بازي كثيفبراي ابهام ايجاد كردن در تجاوز و شهادت فجيح يكي از بازداشت شدگان مسجد قبامي شود
  • در اين طراحي كثيف 20:30 به عنوان بازوي اطلاعاتي اجرايي كودتا وارد ثبت يكي ازبزرگترين دروغهاي تاريخ مي شود
  • كروبي: هنگامی که گفتید داماد جناب آقای حسینی هستید من متوجه موضوع شدم ودر همان جا به شما گفتم که حلقه مفقود شده را پیدا کردم ، چرا که من می دانستم جناب آقای طائب نیز داماد آقای حسینی است و به شما گفتم که باجناق آقای طائب هستید که تایید کردید
  • به دیدار خانواده ای از سادات رفتم که در حوادث اخير جوان آنها در تخت بیماری افتاده بود که شکمش را سوراخ کرده و از این طریق به او غذا می دادند و یک چشمش را نیز تخلیه کرده اند و نابینا شده است و چشم دیگرش نیز در معرض نابینایی قرار دارد. این جوان سرش پر از ساچمه است و چندین بار مورد جراحی قرار گرفت
  • با رسوايي كودتاچيان در طراحي جعلهاي پي در پي همچون مصاحبه با پدر ساختگي ندا آقا سلطان ، اعترافات جعلي در دادگاه هاي نمايشكي و صدا و سيما و علي اخصوص رسواي باند پنهان پشت برنامه 20:30 و جعل مصاحبه با خانواده ترانه موسوي براي كتمان رسوايي عالمگير تجاوزات به عزيزان بازداشتي و هوشمندي كروبي در يافتن حلقه مفقودي قضيه خبرگزاري فارس دچار پريشان گويي شده و نامه جعلي ديگري را در بيان اختلال حواس براي كروبي از جانب دكتري مجهول بيان كرده كه نشاندرماندگي آنها مي تمايد و هر مرغ پخته اي را به خنده وا مي دارد
از نهضت سبز آزادی

هیچ نظری موجود نیست: