سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۷/۱۵

جرس به کمک ایرانیان چشم دارد


هموطنان عزیز

جوانان ما جانشان را در خیابان ها و شکنجه گاه های نظام می دهند و آزادگانمان در سلول های ستم عمر خود سپری می کنند تا فرزندان ما آینده ای آزاد از حاکمیت مطلقه استبدادگران داشته باشند. ما در بیرون از میدان مبارزه برای استیفای حقوق پایمال شده ملت چه می کنیم؟

در شرایطی که همه رسانه های جمعی در کنترل کودتاچیان قرار گرفته و تلاش می شود مردم در بی خبری مطلق به سر برند، چه نقشی در افشای جنایاتی که می گذرد و آگاهی مردم از فریبی که به نام دین انجام می شود ایفا می کنیم؟

البته مشغول شدن با اینترنت، خواندن اخبارو تحلیل ها و احیانا ارسال آنها برای دیگران کاری شایسته است، اما در برابر عظمت ظلمی که بر این ملت می گذرد، با کارهای فردی نمی توان از شراین مصیبت نجات یافت.

شبکه "جنبش راه سبز"(جرس) در روز برانگیختگی پیامبر(بعثت) تاسیس شد تا برانگیخته شدن ملت را، که در کشورمان " جنبش سبز" نام گرفته، برای تقویت رکن "جمهوریت" نظام که در معرض نابودی کامل است و برای تحقق اراده ملی واستقرارحاکمیت ملت مدد رساند.

این سایت خبری تحلیلی همچون یک روزنامه تمام عیار دارای کادرهای متعدد تخصصی است که در بخش های فنی، تهیه و تحلیل خبر، نوشتن مقاله و ... فعالیت می کنند. صرفنظر از کسانی که داوطلبانه خدمت می کنند، بقیه اعضاء به خاطر ضرورت های زندگی مجبور به دریافت حقوق هستند.

پخش آزمایشی رادیو اینترنتی جرس نیز از روز عید سعید فطر با موفقیت بحمدالله آغاز شد.

از آنجا که جرس با اتکاء به اساسنامه خود از دریافت کمک دولت های خارجی استنکاف دارد، ناگزیر به نگاه درون می باشد و درمان دردهای ایران را از ایرانیان می طلبد.

اگر با اهداف جرس که همان اهداف جنبش سبز ملت ایران است و در بخش درباره ما  سایت نیز به تفصیل توضیح داده شده است، موافق هستید ما را یاری کنید تا بتوانیم گامی در خدمت به هموطنان تحت ستم برداریم. جرس به عنوان موسسه ای غیر انتفاعی، خارج از ایران (آمریکا) به ثبت رسیده است و کمک های شما ایرانیان خارج از کشور در مالیات سالیانه تان منظورمی گردد.

عضو شدن در جرس و پرداخت مبلغ ثابت ماهیانه ، هر چند مختصر، ما را به ادامه خدمتی که در پیش گرفته ایم امیدوار تر می کند. پرداخت یکباره نیز مورد سپاس ما خواهد بود. شما میتوانید از طریق بخش کمک به ما در همین سایت ما را یاری کنید.

جرس در وبسایت و رادیو اینترنتی محبوس نمی ماند و طرح ارتقای رسانه ای خود را به سوی رسانه صوتی تصویری تدوین کرده و کادر خود را بتدریج مهیا کرده و آرام آرام در تدارک تولید برنامه است، هزینه چنین طرح مؤثری بر دوش همراهان و همفکران ایرانی است. اگر راه و روش جنبش سبز را می پسندید، یاریمان کنید. ما با توکل بر او و امیدوار به کمکهای مرتب شما آغاز کرده ایم. جنبش سبز بیش از هر چیز در داخل به رسانه مستقل صوتی تصویری نیاز دارد و وبسایت و رادیو اینترنتی جرس مقدمه لازم چنین رسانه سبز ایرانی است.

هموطنان عزیز، زخم وطن ما عمیق تر وبحرانی تر از آن است که فرصت های اجتماعی را با کارهای فردی از دست بدهیم .

ما در فرصتهای بعدی از مسائل و مشکلاتمان بیشتر با شما در میان خواهیم گذاشت. جرس را به دیگران معرفی کنید. برایش کمک جمع کنید. آنرا حمایت کنید. اثبات کنید که می توانیم به یاری هم و بدون کمک دیگران کشورمان را آزاد کنیم.

منتظر یاری فوری شما

شورای سیاست گذاری شبکه جنبش راه سبز (جرس)

عبدالعلی بازرگان - فاطمه حقیقت جو - احمد صدری - محمود صدری - محسن کدیور - سید عطاء الله مهاجرانی

مهر1388، سپتامبر 2009

جرس

هیچ نظری موجود نیست: