سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۱۷

خانواده های زندانیان امنیت ندارند

سه شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۸۸

بازداشت دخترک 18 ساله جواد امام که به شکل وحشیانه ای صورت گرفته نشان از عدم امنیت خانواده های بازداشت شدگان سیاسی و مطبوعاتی در ایران دارد. خانواده هایی که سرگردان کسب خبری کوچک از عزیزان دربندشان هستند و آنها را در دادگاههای نمایشیاز تلویزیون جمهوری اسلامی می بینند.

پیش از این پسر جوان سعید حجاریان بازداشت شده بود و همسر این چهره اصلاح طلب ساعت ها تحت بازجویی قرار گرفته بود و پیش تر چند لباس شخصی قصد ورود به منزل شخصی احمد زیدآبادی را داشتند که پس از درگیر شدن با نگهبان منزل فرار کرده بودند. آنها در شرایطی قصد ورود به منزل زیدآبادی را داشتند که همسر و سه فرزندش ، تنها بوده اند.

این قضایا سوای اینکه ثابت می کند علیرغم ادعاهای فرماندهان سپاه و مسولان قضایی، عوامل کودتا هیچ برگی برای رو کردن ندارند و قصد دارند با فشاری مضاعف بر زندانیان آنان را به سوی اعترافات دروغین پیش ببرند، اما از سوی دیگر به شدت نگران کننده است.

عوامل کودتا برای رسیدن به اهداف خود از هیچ چیزی فروگذار نیستند و هیچ حرمتی را نمی شناسند آنها در روز روشن چادر از سر دخترکی که گناهش آزادگی پدر است می کشند و شب تاریک او را در بیابانهای اطراف مرقد آیت الله خمینی رها می کنند .

این خانواده ها که دل کودکانشان مدام می لرزد از ترس ندیدن پدر یا مادر در بندشان و اشک مادرها را مرهمی نیست جز امید آزادی عزیزانشان ، به حمایت همه ایرانیان نیاز دارند . خانواده های زندانیان را تنها نگذاریم که اگر دست و پایمان کوتاه است از چهار دیواری زندان، اما مسولیت هر آنچه بر سر این خانواده ها بیاید بر من و ماست.

خانواده های زندانیان سیاسی را امروز در یابیم که دل لرزان کوکانشان با کلامی کوتاه شاد می شود و مادرانشان اکنون نیاز به همدلی ما دارند.

روز آن لاین

هیچ نظری موجود نیست: