سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۳۰

مهندس کوروش زعیم آزاد شد * رئیس جمهور روسیه جنگ بین اسرائیل و ایران را "بدترین وضعیت قابل تصور" خواند

*

مهندس کوروش زعیم آزاد شد

دوارنیوز: مهندس کوروش زعیم، عضو شورای رهبری جبهه ملی ایران که در تاریخ 28 مهرماه بازداشت شده بود، با تودیع قرار وثیقه نزد شعبه 14 دادسرای انقلاب از زندان آزاد شد .

محمد علی دادخواه، وکیل مدافع این فعال سیاسی نیز در گفتگویی با ایلنا ضمن تایید این خبر گفت: تهامات موكلم اقدام عليه امنيت ملي و نشر اكاذيب عنوان شده است و پرونده موكلم در شعبه 14 بازپرسي دادسراي انقلاب تهران مطرح است.

رئیس جمهور روسیه جنگ بین اسرائیل و ایران را "بدترین وضعیت قابل تصور" خواند

دويچه وله : مدودیف در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی سی ان ان نسبت به حمله اسرائیل به ایران هشدار داد و آن را "بدترین وضعیت قابل تصور" دانست. رئیس جمهور روسیه گفت علیرغم اعتراض آمریکا، روسیه فروش تسلیحات نظامی به ایران را حق خود می‌داند. وی افزود اما در شرایط جنگی ما از هیچ‌ طرفی جانبداری نخواهیم کرد. به گزارش رسیده از کرملین این مصاحبه در روز ۱۵ سپتامبر صورت گرفته است. مدودیف در این مصاحبه تائید کرد که بنیامین نتانیاهو اوائل ماه سپتامبر به مسکو سفر کرده است. خبر این سفر از سوی دولت اسرائیل تائید نشده بود. به نوشته روزنامه‌های اسرائیلی و روسی موضوع این "سفر مخفیانه" مسائل امنیتی و فروش تسلیحات روسی به ایران بوده است.


پیک ایران


هیچ نظری موجود نیست: