سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۱۸

هشدار سازمان مجاهدين انقلاب به صادق لاريجاني : از ریاست کناره گیری کن

سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي در ايران در نامه اي سرگشاده به رئيس جديد قوه قضائيه اين كشور نسبت به سكوت در مقابل برخوردهاي "غيرقانوني" و "تحريك آميز" با مخالفان دولت هشدار داده است.

در اين نامه كه روز سه شنبه ۱۷ شهريورسپتامبر) خطاب به صادق لاريجاني منتشر شده، با اشاره به بازداشت ۲۸ ساعته عاطفه امام، دختر جواد امام (عضو بازداشت شده سازمان مجاهدين انقلاب) و برخوردهايي كه با او صورت گرفته، آمده است: "بر ما دقيقا روشن نيست كه هدف از اين اقدامات شرارت بار و مشكوك چيست. آيا اين اقدام در كنار ديگر اقدامات و اظهارات غيرقانوني و تحريك آميز... پيامي به شما است كه "اين مملكت بنا نيست تغيير كند و اصلاح شوداگر چنين باشد و شما نيز در عزم خود مبني بر سامان دادن به اين مخروبه صادق باشيد، آنگاه سكوت شما در آغاز كار در برابر جناياتي از اين دست، فرجام كار شما را از هم اكنون رقم خواهد زد".

در ادامه نامه سازمان مجاهدين انقلاب به آقاي لاريجاني آمده است: "آيت الله شاهرودي نيز همين راه را رفتند و در نهايت چنان شد كه در كوي دانشگاه جوانان مردم را از بالاي ساختمان به بيرون پرتاب كردند و چشمشان را از حدقه در آوردند و زشت ترين و كثيف ترين جنايات در بازداشتگاه هايي نظير كهريزك رخ داد و ايشان يا خبر نداشتند و يا مي دانستند و مجبور به سكوت بودند".

سازمان مجاهدين انقلاب در مورد انگيزه بازداشت عاطفه امام نوشته است كه اين اقدام يا با هدف تحت فشار قرار دادن جواد امام براي اعتراف به "گناهان ناكرده" در دادگاه بوده است و يا با هدف ارسال اين پيام به فعالان سياسي كه "در صورت ادامه انتقاد و اعتراض مسالمت آميز عليه آقاي احمدي نژاد و نحوه انتخاب او، علاوه بر زندان و آزار و تعذيب، چنين خطراتي در انتظار آنها خواهد بود و خانواده ها و نواميس آنان نيز ديگر امنيت نخواهند داشت".

اين سازمان از آقاي لاريجاني خواسته كه اگر در خود توان مقابله با اين گونه اقدامات را نمي بيند، از رياست قوه قضائيه كناره گيري كند.

هیچ نظری موجود نیست: