سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۲۱

سخنان دیروز خامنه ای و حمله شدید باند او به رفسنجانی

ایرنا: عضو كميسيون امنيت و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: هاشمي رفسنجاني خود مي‌داند كه مردم به نظام اعتماد كامل دارند، او مي‌خواهد اعتماد مردم به خانواده‌اش را بازگرداند كه موفق نخواهد شد.

محمود احمدي بي‌غش گفت: هاشمي خيال مي كند كه داراي تبحر و سياست مداري خاصي است ولي اين طور نيست، او تلاشش اين است كه اعتماد جامعه به خانواده و خودش بازگردد نه به نظام.

وي گفت: مردم پيشكسوتان ما هستند و در همه مراحل انقلاب پيشقدم بودند و نشان دادند كه بعد از سي سال اعتمادشان از روز اول هم بيشتر شده است و هاشمي نمي‌تواند مدعي اين باشد كه مردم به نظام اعتمادي ندارند.

نماينده شازند در مجلس شوراي اسلامي افزود: هاشمي رفسنجاني فرافكني مي كند و مي‌خواهد خود را مانند گذشته به مردم نشان دهد ولي مردم كلاه اين عوام فريبي بر سرشان نمي‌رود.

وي افزود: رفسنجاني بداند كه اعتماد ديگر به خانواده او بر نمي‌گردد، زيرا او شيريني انتخابات را تلخ كرد و مردم فهميدند كه او و خانواده اش از روي خير و صلاح براي نظام خدمت نمي‌كنند.

رهبر معظم انقلاب ديروز در خطبه‌هاي نماز جمعه تهران مشاركت ‪ ۸۵‬درصدي و حضور ‪ ۴۰‬ميليوني مردم در انتخابات ‪ ۲۲‬خرداد را جلوه زيباي اعتماد مردم به نظام خواندند و خاطر نشان كردند: همه ي اين بلواهائي كه شما مشاهده كرديد در دورهي بعد از انتخابات پيش آمد و پيش آوردند و آنها حمايت كردند ، براي همين بود كه شايد بتوانند پشتوانهي مردمي انقلاب را ضربه بزنند و از انقلاب بگيرند. بنده عرض كردم نشانهي اعتماد مردم به اين نظام، حضور چهل ميليوني در انتخابات بود. حالا در راديوهاي بيگانه و متاسفانه بعضي هم در داخل همنواي با آنها، هي اصرار و تكرار كه بله، اعتماد مردم از نظام سلب شده! اين، جواب آن حرف است. آنجا ما گفتيم ايني كه هشتاد و پنج درصد مردم ميآيند راي ميدهند، چهل ميليون پاي صندوقها ميآيند، به هر كسي كه راي ميدهند، خود آمدن پاي صندوق، نشانهي اعتماد مردم به نظام است - كه حقيقت قضيه هم همين است - اينها براي اينكه اين حرف را دروغ از آب در بياورند، مكرر در مكرر تبليغات كردند كه اعتماد مردم از دست رفته؟ چه كار كنيم؟ حالا بعضي در لباس دلسوزي گفتند چه كار كنيم كه اعتماد برگردد! مردم به نظام اعتماد دارند، نظام هم به مردم اعتماد دارد. انشاء‌الله خواهيد ديد در انتخابات آينده - كه حالا دو سه سال ديگر است - همين مردم با وجود همين بازيگرياي كه مخالفان و دشمنان و غافلان و بيخبران داخلي كردند، يك حضور مستحكم قوياي در انتخابات خواهند داشت.

گفتني است هاشمي رفسنجاني در نماز جمعه ‪ ۲۶‬تيرماه تهران گفت كه بايد اعتماد را به مردم برگردانيم.

هیچ نظری موجود نیست: