سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۲۱

آماده باش برای واکنش به دستگیری کروبی ( 7 راهکار عملی)


هر روز خبرهای مربوط به احتمال دستگیری مهدی کروبی قوت می یابد. خبر امروز که از جانب رفسنجانی درز پیدا کرده حکایت می کند علی خامنه ای حکم دستگیری او را صادر کرده است. احتمال دارد بخواهند با این دستگیری کاری کنند که نه او در راهپیمایی روز قدس حضور یابد و نه موسوی یا خاتمی جرات کنند به آنجا بروند. پس ممکن است قبل از تظاهرات مردم در روز قدس این کار را بکنند. خامنه ای هم دیروز برای همین موضوع خط و نشان کشید.

پس باید از حالا آماده باشیم، چون اگر کروبی را بگیرند و واکنشی از جانب مردم نبینند بعد به سراغ موسوی و خاتمی خواهند رفت و تا حد زیادی جنبش را خفه خواهند کرد. اما اگر به محض دستگیری یکی از آنها واکنش شدیدی از جانب مردم ببینند جا خواهند زد و این باعث می شود جنبش ما جان تازه ای بگیرد.

بنابراین دوستان، خود را از حالا آماده کنید تا به محض پخش خبر دستگیری مهدی کروبی اقدام کنیم. این اقدام باید خیلی وسیع و سریع باشد و گرنه تاثیری نخواهد داشت. بعضی از راهکارهایی که می توانیم خود را برای اجرای آنها آماده سازیم:

1) باید به سرعت به صورت گروه های ده – پانزده- بیست نفره به خیابان بریزیم.

2) اعضای هر گروه باید از همدیگر محافظت کنند و اجازه ندهند کسی از آنها دستگیر شود. اگر می خواهند یکی را بگیرند باقی اعضا باید با شدت عمل وارد صحنه شوند و یار خود را نجات دهند.

3) مجهز به صحنه بیاییم. دفعه قبل دست خالی آمدیم دیدید چه شد. این بار به طور مجهز از خانه خارج شوید. (خودتان تشخیص بدهید مجهز یعنی چه).

4) سعی کنید به سرعت راههای ارتباطی نیروهای موتورسوار و خودروهای نیروهای انتظامی را مسدود کنید. برای این منظور باید سریع با قرار دادن اتومبیل ها یا سایر وسایل در وسط خیابان ها راهها را ببندیم. تجربه چند ماه اخیر نشان داد بهترین راه به آتش کشیدن یک خودرو بزرگ (اتوبوس، کامیون،...) و یا قرار دادن ظرف های بزرگ آشغال و به آتش کشیدن آنها و قرار دادن لاستیک در میان آنهاست. دقت داشته باشیم آتش باید قوی و بزرگ باشد تا نیروها از آن عبور نکنند. چندین ماشین را پشت سرهم در وسط خیابان قرار دهید تا مانع از عبور و مرور نیروها شود.

5) اگر می خواهید یک محله یا منطقه را در اختیار بگیرید (مثل شهرک غرب یا ...) در خیابان های آن محل و منطقه سنگر بندی کنید و اجازه ندهید که نیروهای سرکوب به آنجا نزدیک شوند. این سنگرها باید در تمامی راههای منتهی به محلی که اشغال کرده اید باشد تا نتوانند از پشت یا کنارها شما را محاصره کنند. درپشت سنگر ها با سنگ، تیرکمان، چوب، کوکتل و امثال آن از خودتان دفاع کنید.

6) دقت داشته باشید همه این کارها باز هم سبب تاثیرگذاری نمی شود. اگر می خواهید حکومت از کرده ی خود پشیمان شود و فرد دستگیر شده (کروبی، موسوی،...) را رها کند باید به او خسارتی سنگین وارد کنید. برای این منظور هم هیچ چاره ای نیست جز تهاجم وسیع و سریع به مراکز و ساختمان های دولتی، ادارات، بانک ها، پاسگاه ها، فروشگاه های دولتی، بازار، پایگاه های بسیج و ... باید حجم خسارت آن قدر بالا باشد که دولت کودتایی بفهمد موضوع به این راحتی ها هم نیست.

بنابراین تکرار می کنم که فقط با تجمع و شعار وتظاهرات نیست که این ها نفر دستگیر شده را آزاد می کنند. باید ببینند که شما به خیابان ها ریخته اید تا تمام دم و دستگاه دولت کودتایی اینها را به آتش بکشید تا بترسند. پس خود را برای چنین نبردی آماده کنید.

7) از تمام صحنه ها عکس و فیلم گرفته و آنها را به سرعت منتشر کنید.

در پایان یادآور می شوم که مسیر حرکت ما به سوی پیروزی حتمی است، اما هرچه شجاع تر و نترس تر عمل کنیم این ها زودتر گورشان را گم خواهند کرد. ما می توانیم کاری کنیم که این ها وادار شوند همه زندانیان و دستگیرشدگان را آزاد کنند. مایه این کارتهاجم قاطع و پر قدرت است.

++++++

در ضمن خواهش می کنم برای این مطلب نظراتی مبنی بر «عدم خشونت» و این جور صحبت ها را ننویسید. من یکی دیگر گوشم به این حرفها بدهکار نیست و این دو-سه ماهه این را فهمیدم که با این قاتلان و تجاوزگران باید به زبانی که موثر است حرف زد، نه با زبانی که باعث شود بازهم دریده تر و وحشی تر شوند و فکر کنند می توانند هر کاری خواستند با ما بکنند. شما را نمی دانم اما این بار حرف من یکی به آدمکشان پاسدار و بسیجی و لباس شخصی این است: حرومزاده، بجنگ تا بجنگیم...

منبع: فردای آزاد

هیچ نظری موجود نیست: