سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۵/۲۵

احتمال حمله گروه فشار به خانه مهدي کروبي

احتمال حمله گروه فشار به خانه مهدي کروبي
پس از دعوت انصار حزب الله براي حمله به روزنامه اعتماد ملي اين ‏بار کيهان نقش اطلاع‏رساني قانون‏شکنان و افراطيون جناح اقتدارگرا را برعهده گرفته است. اين روزنامه در بخش خبر ويژه شماره يکشنبه 25 مرداد 1388 به بهانه اطلاع رساني از گروه هاي خاص براي تجمع در مقابل منزل کروبي دعوت به عمل آورده است !!


پس از دعوت انصار حزب الله براي حمله به روزنامه اعتماد ملي اين‏بار کيهان نقش اطلاع‏رساني قانون‏شکنان و افراطيون جناح اقتدارگرا را برعهده گرفته است. اين روزنامه در بخش خبر ويژه شماره يکشنبه 25 مرداد 1388 به بهانه اطلاع رساني از گروه هاي خاص براي تجمع در مقابل منزل کروبي دعوت به عمل آورده است !!
اين روزنامه در اين بخش نوشته :


"براساس يك گزارش موثق، جمعي از بازداشت شدگان آشوب هاي اخير و خانواده هاي آنها قصد دارند در اعتراض به نامه كروبي و اتهام ناروايي كه به آنها زده است در مقابل خانه مهدي كروبي و يا دادسراي انقلاب تجمع كرده و خواستار محاكمه و مجازات وي شوند. اين عده معتقدند مهدي كروبي با اتهام نارواي خود، حيثيت شخصي و خانوادگي آنها را لكه دار كرده و زندگي آينده آنان را به بازي گرفته است. خانواده چند تن از دختران بازداشتي مي گويند، بعد از نامه كروبي، بسياري از اقوام و آشنايان و كساني كه از بازداشت دخترانمان باخبر بوده اند به آنها با ديده خاصي نگاه مي كنند و برخي از آنان در مقابل توضيح ما و فرزندانمان كه كروبي فقط يك دروغگوي قدرت طلب و بي شخصيت است، مي گويند؛ ما به شما و خانواده تان اعتماد داريم و حرفتان را مي پذيريم ولي براي رفع هرگونه سوءظن بايد بي اعتباري ادعاي كروبي با احضار وي به دادگاه و محاكمه علني او اثبات شود."
منبع نیمروز



هیچ نظری موجود نیست: