سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۶/۱

کیهان: جای هلو در کابینه نیست

کیهان در مطلبی شبه طنز به حضور مشایی در کابینه معترض شد.

در این مطلب آمده است:

گفت: از کابینه چه خبر؟!
گفتم: رئیس جمهور اعضای کابینه جدید را به مجلس معرفی کرده و در یک برنامه تلویزیونی برای مردم درباره اعضای جدید کابینه و علت انتخاب آنها توضیح داده است.
گفت: کاش آقای رئیس جمهور توضیح می داد که چرا برخی از وزرای کارآمد و شایسته کابینه نهم را کنار گذاشته است؟
گفتم: ایشان درباره برخی از آنها گفته است که هر چند وزرای شایسته و کارآمدی بودند ولی بالاخره تغییر و تحول هم ضرورت دارد و باید تغییر می کردند!
گفت: اگر آقای رئیس جمهور تا این اندازه تغییر و تحول را ضروری و باعث پیشرفت می دانند چرا، محکم به مشایی و چند نفر دیگر چسبیده و حاضر نیست هیچکدام از آنها را تغییر بدهد؟!
گفتم: چه عرض کنم؟!
گفت: رئیس جمهور درباره برخی دیگر از وزرای شایسته که در کابینه جدید نیستند هم گفته است که از خوبی مثل «هلو» هستند.
گفتم: خب! تکلیف «هلو» هم که روشن است. از قدیم و ندیم گفته اند هلو، بیا برو توی گلو! تا حالا هیچکس به هلو نگفته بیا برو توی کابینه!

هیچ نظری موجود نیست: