سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۵/۲۹

وقتی حسین شریعتمداری طنز مینویسد!


گویند پادشاهی از وزیر خود پرسید این حسین شریعتمداری کیست؟ وزیر پاسخ داد: او کسی است که اگر انقلاب سال 57 رخ نمیداد احتمالا یک پنچرچی هم نمیشد.
وقتی حسین شریعتمداری طنز مینویسد, طنز به پزشک قانونی مراجعه میکند.
وقتی حسین شریعتمداری که از قضا عادت ندارد کسی به او گیر بدهد و کروبی قبل از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بدجوری به او گیر داد و سراب آدم بودنش را برهم ریخت, طنز مینویسد, از کروبی میپرسد چه ارزان تو را خریدند؟!
نظر به همین سئوال فلسفی فوق, پرسشهائی در راستاهای ما بوجود آمد که مطرح میکنیم:
1- آیا کروبی را به ارزانی روزنامه کیهان خریده اند؟ اگر پاسخ مثبت است پس چرا ایشان را مثل کیهان به سپاه و بسیج و قوه قضائیه و دیگر ارگانها هر صبح به صبح قالب نمیکنند
2- آیا کروبی را به ارزانی مجموعه اعترافات تلویزیونی چراغ خریده اند؟ اگر پاسخ مثبت است پس چرا کسی بی خیال کروبی نمی شود و چهره ایشان را ندیده به او بیلاخ نمیگوید
3- آیا کروبی را به ارزانی اتهامات فله ای و مخملین حسین آقا خریده اند؟ اگر پاسخ مثبت است پس چرا کروبی مثل حسین آقا مضحکه عالم و آدم نشده است
4- حالا کی کروبی را ارزان خریده است؟ به ما بگید تا گرانتر بخریم.
وقتی حسین شریعتمداری طنز مینویسد, آسمان ترک میخورد, چارلی چاپلن در گور خود میلرزد, شرک سبز داستان از مرداب خود بیرون میاید و به حسین میگوید: جان مادرت با این صدای انکرالاصوات خودت انقدر مزه نریز, بذار یکم بخوابیم!
وقتی حسین شریعتمداری طنز مینویسد به قصد طنز نویسی شگردهای اطلاعاتی مینویسد, ای کاش هم بلد بود که بنویسد! او در شگردهای اطلاعاتی خود از کروبی میخواهد "منبع سیاه" خود را معرفی کند تا حسین یک انقلاب دیگر کشف کند. خب حسین جان منبع سیاه اگر میخواهی کشف کنی یکم در آینه نگاه کن تا یکی از سیاهترین منابع را کشف کنی.
حسین شریعتمداری میخواهد طنز بنویسد اما در سرمقاله و ته مقاله های طنزش میزند و بازجو نویسی میکند و در همین راستا از کروبی میخواهد مدرک ارائه کند. از آنجائیکه مدرک در خشتک بازجوها نهفته شده و آقای کروبی با بازجوها و مدارک اینچنینی سروکار و میانه خوبی ندارد بهترین راه حل برای حسین که خود عمری با بازجوها بالا و پایین شده و قلق او دست آنها است و قلق آنها دست او است, اینچنین میباشد که: حسین آقای قصه ما برود و مدارک موجود در دست بازجوها را برانداز کند و هرکدام را که خوشش آمد هم با خود ببرد.

وبلاگ آینده ما

هیچ نظری موجود نیست: