سرخط خبرهای پیک ایران

۱۳۸۸/۵/۲۳

برنامه لباس شخصی‌ها برای حمله به دفتر روزنامه «اعتماد ملی»

عصر جمعه، 23 مرداد 1388

با پخش اعلامیه‏ در نماز جمعه امروز تهران اعلام شد

برنامه لباس شخصی‌ها برای حمله به دفتر روزنامه «اعتماد ملی»

در حالی که دولت کودتا، روند سرکوب مردم و منتقدان را به بهانه اجرای قانون ادامه می‏دهد، لباس شخصی‌های حامی کودتا نیز بیکار ننشسته‌اند و با وجود آنکه دولت و همه ابزارهای امنیتی و نظامی و انتظامی در دست آنهاست، با علنی‏کردن خوی قانون‏گریز خود، به پخش اعلامیه‏های تهدیدآمیز و سازماندهی برای حمله به مطبوعات افشاکننده‌ی فجایع اخیر می‏پردازند. تدارک حمله عصر فردا به روزنامه اعتماد ملی، جدیدترین برنامه قانون‌شکنانه آنها برای سرکوب منتقدان است.


برخی از نمازگزاران نماز جمعه امروز تهران به «موج سبز آزادی» خبر دادند که عده‏ای از حامیان کودتا برای سرکوب بیشتر رسانه‏های منتقد و به طور مشخص روزنامه اعتماد ملی برنامه‏ریزی کرده‌اند.

بر اساس این گزارش‌ها، ظهر امروز در میان نمازگزاران نمازجمعه اعلامیه‏هایی پخش شده است که در آنها برای حمله به دفتر روزنامه اعتماد ملی دعوت شده است.

در این اعلامیه‏ها با اشاره به اینکه انصار حزب‏الله معتقد است تا وقتی تریبون‏های بیگانه و اشخاصی مانند کروبی و خاتمی می‏توانند سخن بگویند، اغتشاشات ادامه پیدا خواهد کرد، زمان حمله به دفتر روزنامه اعتماد ملی، ساعت 4 عصر فردا (شنبه 24 مرداد ماه) اعلام شده است.

هیچ نظری موجود نیست: